AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #1 Skrevet 13. juli 2022 Mannen min har vært litt annerledes og dårlig humør i det siste, og nå skjønner jeg hvorfor. Han vil skilles fordi han ikke føler noe for meg lengre, og fordi han vil leve slik han selv vil uten å ta hensyn til meg. Vi har barn sammen, og vi går begge ut i ferie nå på fredag. Over helgen skal vi reise på camping. Han mener jeg skal ta meg sammen for barna sin del og være blid og fornøyd, men for meg så har livet gått litt i grus og jeg kjenner det er veldig vanskelig alt sammen nå. Jeg gråter en del når jeg tenker på alt, og skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom ferien som en «familie». Han mener sommerferien handler KUN om barna, men jeg er jo bare et menneske jeg også. Noen som har noen gode råd i denne situasjonen? Anonymkode: 612d0...27f 1 42
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 13. juli 2022 Klem ❤️ Send mann og barn på camping alene. Han må jo være totalt blottet for ett og annet om han tenker at å slippe ei sånn bombe, og så skal dere liksom leke lykkelig familie…??? Fortell barna at mor er sliten og kunne trenge en liten husmorferie ❤️ Han får hoppe rett i det og ta rollen som alenefar ei uke eller to. Skulle bare mangle, han har jo alt hatt tid til å tenke og bestemt seg, sånn helt uten å snakke med deg i sin prosess. Da får han ta konsekvensene av det, og gi deg tid til å fordøye og starte din prosess. Anonymkode: 1958d...fb3 113 10 37
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #3 Skrevet 13. juli 2022 Off, stor klem til deg ❤️ Utrolig dårlig gjort av han og si til deg at «du kan ikke være lei deg nå pga ungene» og skyve de fremfor seg , slik at han skal få det lettest mulig. Anonymkode: 1d048...dd4 25 3 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 Populært innlegg #4 Skrevet 13. juli 2022 Det er en veldig god ide å la han dra på tur med barna alene. Han må bli vandt til å ha de noen uker alene hver sommer. Anonymkode: ca107...96b 43 1 9
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #6 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Mannen min har vært litt annerledes og dårlig humør i det siste, og nå skjønner jeg hvorfor. Han vil skilles fordi han ikke føler noe for meg lengre, og fordi han vil leve slik han selv vil uten å ta hensyn til meg. Vi har barn sammen, og vi går begge ut i ferie nå på fredag. Over helgen skal vi reise på camping. Han mener jeg skal ta meg sammen for barna sin del og være blid og fornøyd, men for meg så har livet gått litt i grus og jeg kjenner det er veldig vanskelig alt sammen nå. Jeg gråter en del når jeg tenker på alt, og skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom ferien som en «familie». Han mener sommerferien handler KUN om barna, men jeg er jo bare et menneske jeg også. Noen som har noen gode råd i denne situasjonen? Anonymkode: 612d0...27f Sjokk for deg, men ikke for din (snart eks) mann. Han er tydeligvis ferdig med deg og vært det en stund. Nå tok han steget ut. Anonymkode: 0022e...c7a 5
Populært innlegg Nymerïa Skrevet 13. juli 2022 Populært innlegg #7 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han må jo være totalt blottet for ett og annet om han tenker at å slippe ei sånn bombe, og så skal dere liksom leke lykkelig familie…??? Og så campingtur av alle mulige ting. Hadde det vært snakk om et digert feriehus så hadde det i det minste vært enklere for TS å ta litt tid for seg selv hvis det ble for mye. Nei, TS, jeg er enig med brukeren som sier at mannen din mangler noe grunnleggende når han ikke skjønner at dette er verre for deg som får dette slengt opp i ansiktet enn for han som har forberedt seg mentalt. Send de bort alene og så gjør du og barna noe hyggelig etterpå. Mannen din får ikke bestemme at du blir med på tur, han har gjort det slutt, det får han ta konsekvensene av. 46 11
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #8 Skrevet 13. juli 2022 Ts her. For han er det ikke noe problem å dra alene med ungene, det ser han ikke på som noe problem tydeligvis. Men det føles litt sårt for meg å ikke skulle være sammen barna mine, men sitte hjemme alene istedet. Men det er sikkert beste løsning, det er bare veldig mye kaos i hodet akkuratt nå.. Anonymkode: 612d0...27f 3 38
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #9 Skrevet 13. juli 2022 La han dra alene, få tak i noen smarte venninner og få ut følelsene dine slik at du kan håndtere den nye virkeligheten på best mulig måte. Anonymkode: 223b2...091 17 7
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #10 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts her. For han er det ikke noe problem å dra alene med ungene, det ser han ikke på som noe problem tydeligvis. Men det føles litt sårt for meg å ikke skulle være sammen barna mine, men sitte hjemme alene istedet. Men det er sikkert beste løsning, det er bare veldig mye kaos i hodet akkuratt nå.. Anonymkode: 612d0...27f Bruk en uke eller to på å summe deg, også planlegger du noe hyggelig du og barna kan gjøre sammen bare dere når du er klar for det? Har du noen du kan prate med, reise til, få grått og luftet ut litt til? Anonymkode: 1958d...fb3 11 2 5
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #12 Skrevet 13. juli 2022 Barna vil jo merke det og få ferien ødelagt. Hadde han tenkt at dere skulle dele seng i campingvogna også for å skåne ungene? Anonymkode: 7a5c1...0a5 8 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #13 Skrevet 13. juli 2022 Tror du han knuller ei dame på si? Anonymkode: ed0e0...a4c 6
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #14 Skrevet 13. juli 2022 Ja, jeg tenker han kan øve seg på 50% samvær og ta med seg ungene på ferie. Du kan ta deg en ferie på Kreta med en venninne. Anonymkode: 433e7...3cb 7 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #15 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Klem ❤️ Send mann og barn på camping alene. Han må jo være totalt blottet for ett og annet om han tenker at å slippe ei sånn bombe, og så skal dere liksom leke lykkelig familie…??? Fortell barna at mor er sliten og kunne trenge en liten husmorferie ❤️ Han får hoppe rett i det og ta rollen som alenefar ei uke eller to. Skulle bare mangle, han har jo alt hatt tid til å tenke og bestemt seg, sånn helt uten å snakke med deg i sin prosess. Da får han ta konsekvensene av det, og gi deg tid til å fordøye og starte din prosess. Anonymkode: 1958d...fb3 Enig med det her! Anonymkode: f4a12...73e 2
Teardrop Skrevet 13. juli 2022 #16 Skrevet 13. juli 2022 oida, han kunne da virkelig spart seg fra å fortelle det til deg i 3 uker til! Han har garantert grublet på dette alene 1års tid allerede. Nå skal han ødelegge ferien din!? Så mange foreslo at han skulle dra på camping alene med barna, hva om du gjør det å lar han være hjemme? 14 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #17 Skrevet 13. juli 2022 Send de alene På tur og ring en venninne som kan slippe alt også tar dere to dere noen dager sammen en aller annen plass med vin,god mat og samtaler. Sender deg en klem❤️ Anonymkode: 80c61...2ae 8 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #18 Skrevet 13. juli 2022 Til dere andre, takk for svar. Får se hva vi ender opp med og hvem som drar hvor. Er heldigvis noen dager til. Anonymkode: 612d0...27f 4 8
lillevill Skrevet 13. juli 2022 #19 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Mannen min har vært litt annerledes og dårlig humør i det siste, og nå skjønner jeg hvorfor. Han vil skilles fordi han ikke føler noe for meg lengre, og fordi han vil leve slik han selv vil uten å ta hensyn til meg. Vi har barn sammen, og vi går begge ut i ferie nå på fredag. Over helgen skal vi reise på camping. Han mener jeg skal ta meg sammen for barna sin del og være blid og fornøyd, men for meg så har livet gått litt i grus og jeg kjenner det er veldig vanskelig alt sammen nå. Jeg gråter en del når jeg tenker på alt, og skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom ferien som en «familie». Han mener sommerferien handler KUN om barna, men jeg er jo bare et menneske jeg også. Noen som har noen gode råd i denne situasjonen? Anonymkode: 612d0...27f Kjenner et par i din situasjon. Kan dere finne støtte i hverandre? Være venner til tross for bruddet? Og så finne glede i hverdagen hvor glade barn får kose seg og bade, og ha det herlig. Så kan dere ta dere pauser og passe på hverandre slik at dere har det bra. Man kan jo være snill med hverandre selv om man har bestemt seg for et brudd 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #20 Skrevet 13. juli 2022 Uff. Ikke kult. Støtter de som sier la han dra alene med barna på tur. Ikke fordi det er straff, men fordi du har fått sjokk og neppe vil klare å holde masken. Det blir fort krangling og ufred hvis dere drar sammen nå. Prøv å finne på noe hyggelig og vær snill med deg selv. Finn nye krefter og begynn å planlegge det nye livet ditt. Selv om du har mistet fotfestet her og nå vil det gå bra etterhvert. Det er drit å måtte starte på nytt, men kanskje blir det etterhvert til og med en bedre tilværelse for deg selv om du ikke ser der nå. Anonymkode: 86368...247 11 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå