AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #1 Skrevet 13. juli 2022 Har en 13 åring som de siste månedene har hatt dager(3-4 dager)der han har hatt magesmerter om kvelden og natta. Noen ganger har han kaster opp og da blitt bedre. Jeg tenkte først på gallesteinsanfall. Men nå sier han at han bæsjer ikke når han er på skolen, hos venner eller ute en plass. Han holder seg til han kommer hjem. Kan dette være grunnen? Har bestilt lege time men den ble utsatt til høsten pga at legen er sykemeldt. Noen som har erfaringer med dette? Anonymkode: e52b6...ccd
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #2 Skrevet 13. juli 2022 Tja. Det kan være psykisk. Jeg må aldri på do når jeg er på jobb med andre. Men må på do med en gang jeg er alene på jobb eller kommer hjem. Men jeg må ikke "holde" meg. Men om han faktisk må holde seg kan jo det være en grunn. Når jeg først må på do så klarer jeg ikke å holde meg. Så det er jo ikke rart at det blir vondt om han gjør det hver gang. Anonymkode: c5e57...5e6
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #3 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har en 13 åring som de siste månedene har hatt dager(3-4 dager)der han har hatt magesmerter om kvelden og natta. Noen ganger har han kaster opp og da blitt bedre. Jeg tenkte først på gallesteinsanfall. Men nå sier han at han bæsjer ikke når han er på skolen, hos venner eller ute en plass. Han holder seg til han kommer hjem. Kan dette være grunnen? Har bestilt lege time men den ble utsatt til høsten pga at legen er sykemeldt. Noen som har erfaringer med dette? Anonymkode: e52b6...ccd Da skulle de fleste damer hatt mageproblemer hvis det er det det gjelder. Anonymkode: 3d073...d84
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #4 Skrevet 13. juli 2022 Det viktigste er vel - bæsjer han daglig? Sånn stort sett? For om ikke, så kan ikke dette vente til høsten. Han kan være forstoppet, og det kan bli veldig ugreit 😕 Anonymkode: 93196...76f
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #5 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da skulle de fleste damer hatt mageproblemer hvis det er det det gjelder. Anonymkode: 3d073...d84 Damer?! Jeg gjør det jeg må, om det er på jobb eller hvor som helst. Kvinne, 40+. Anonymkode: 101c0...65e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå