Gå til innhold

Dater er usikker på hva han vil, er det noe håp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort fortalt, har truffet en fyr i ca 4 mnd. Vi er begge midt i 40 årene. Vi har det veldig bra sammen og finner på mye gøy, har samme fritidsinteresser. Har veldig mange gode samtaler og ler mye. Har hatt sex noen ganger, men det er ikke så ofte vi får kjangs til det pga ulike omstendigheter. Opplever at begge har behov for fysisk nærhet og vi kan godt bare holde rundt/stryke på hverandre. Han har vært ærlig på at han har slitt etter et brudd, og at det er litt skremmende for han å haste inn i noe nytt. Vet at det ikke høres ut som om det er så mye passion her, men nå er vi jo godt voksne. Det jeg lurer på er om noen har opplevd noe lignende og det likevel ble et forhold av det? Vet jo at det er mye å håpe på, men har ikke lyst å avslutte da jeg trives så utrolig godt sammen med han. 

Anonymkode: dcf57...5ce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han vil nok ikke inn i noe nytt forhold..eller kanskje som kjæreste men sambo er enda mer skremmende. Jeg forstår han med all utroskapen som er rundt omkring så er det bedre med særbo og kun bare møtes og ha det fint sammen uten noe mer forpliktelser en ekslusivitet.  Da slipper en unna masse masse forpliktelser som ett samboer forhold tar og det suger jo mye energi ut av folk også. 

Ved å bare møtes og gjøre ting sammen så bevarer en den positive følelsene for hverandre bedre og hverdagen tar en ikke like lett som i ett sambo forhold. Syns nå jeg da etter å ha levd en stund. 

Anonymkode: e2b48...a24

AnonymBruker
Skrevet

Vet om par der det har gått begge veier. Disse har vært i rundt 50 årene. Det ene paret gikk over til å bli venner med fordeler, det andre paret kjærester, men ikke samboere. Vet også om flere par på deres alder som har funnet hverandre og flyttet sammen.
Men om du har lyst på kjæreste og en partner for livet, så er nok bedre å satse på en som er åpen for det. 
Håper du finner ut av det ❤️ 

Anonymkode: 546d5...978

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Han vil nok ikke inn i noe nytt forhold..eller kanskje som kjæreste men sambo er enda mer skremmende. Jeg forstår han med all utroskapen som er rundt omkring så er det bedre med særbo og kun bare møtes og ha det fint sammen uten noe mer forpliktelser en ekslusivitet.  Da slipper en unna masse masse forpliktelser som ett samboer forhold tar og det suger jo mye energi ut av folk også. 

Ved å bare møtes og gjøre ting sammen så bevarer en den positive følelsene for hverandre bedre og hverdagen tar en ikke like lett som i ett sambo forhold. Syns nå jeg da etter å ha levd en stund. 

Anonymkode: e2b48...a24

Jeg er godt fornøyd om jeg kan ha han som kjæreste. Er ikke så gira på nytt samboerforhold så lenge jeg har barn i hus. Har sagt til han at jeg ikke tenker giftermål eller samboerforhold om det skulle bli et forhold av oss😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vet om par der det har gått begge veier. Disse har vært i rundt 50 årene. Det ene paret gikk over til å bli venner med fordeler, det andre paret kjærester, men ikke samboere. Vet også om flere par på deres alder som har funnet hverandre og flyttet sammen.
Men om du har lyst på kjæreste og en partner for livet, så er nok bedre å satse på en som er åpen for det. 
Håper du finner ut av det ❤️ 

Anonymkode: 546d5...978

Takk for det❤️I første omgang er jeg veldig fornøyd om vi blir kjærester etterhvert. Jeg har ikke behov for samboer. Han sier at han trives veldig godt sammen med meg og vil være med meg. Tenker at jeg ikke skal presse han på noen måte, så får jeg krysse fingrene🙏🏼

• Hjerte 1
Skrevet

Det kan vel gå begge veier. Nyt det så lenge det varer. Plutselig finner han ut at han ikke kan tenke seg et liv uten deg🥰

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge er det siden bruddet hans da? Og kommer omstendighetene som gjør at dere ikke har sex så ofte til å endre seg? 

Anonymkode: b889a...140

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvor lenge er det siden bruddet hans da? Og kommer omstendighetene som gjør at dere ikke har sex så ofte til å endre seg? 

Halvannet år siden bruddet. Ja, regner med omstendighetene kommer til å endre seg til det bedre😊

AnonymBruker
Skrevet

Halvannet år er jo en stund. Er han forelsket, sier han noe om det?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, han sier ikke noe om det. Ikke jeg heller. Tør ikke slippe følelsene helt løs kjenner jeg. Redd han skal bli skremt..

AnonymBruker
Skrevet

Kan godt gå veien, men vær forsiktig så du ikke blir midlertidig selskapsdame for han. Snakker av vond erfaring. Det blir fort ubalanse når den ene parten vil og den andre i praksis sitter med makten. Har begge barn? Kanskje lettere hvis barna er så store at de snart flytter ut

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kan godt gå veien, men vær forsiktig så du ikke blir midlertidig selskapsdame for han. Snakker av vond erfaring. Det blir fort ubalanse når den ene parten vil og den andre i praksis sitter med makten. Har begge barn? Kanskje lettere hvis barna er så store at de snart flytter ut

Er det jeg er litt redd for, og derfor holder jeg også igjen og er forsiktig med å uttrykke hva jeg tenker/ føler. Begge har barn der noen har flyttet ut og noen fortsatt bor hjemme. Leit å høre at du har vond erfaring fra lignende, håper det går bra med deg❤️

AnonymBruker
Skrevet

Kjærlighet er et sjansespill, uansett om en hopper i den med begge beina eller om en tar det roligere. Håper det går som du vil. Og takk for omtanke ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...