Gå til innhold

Bdsm slaver tenner på smerter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen gjør, andre gjør ikke. Det er helt individuelt. Man trenger ikke være masochist for å være slave. 😃 

• Liker 1
Gjest Maxslaven
Skrevet

Som en slave kan jeg svare på det med smerter,men er ikke lett å forklare følelse.Det begynner med at det vokser et begjær inne i deg før de begynner Det er stor spenning på hva Dominannten gjør pisker han hardt hvilke piskeart, Spenningen blander seg med et stort begjær eller kåthet som det også kalles.Viktig med en sub eller slave er at han hun må like det,like å bli ydmyket.Tro det eller ei piskeslagene blir som søt honing, ja noen ganger har jeg fått orgasme av smerten, ja hva somgjør det veit ikke. 

Skrevet
Maxslaven skrev (33 minutter siden):

Som en slave kan jeg svare på det med smerter, men er ikke lett å forklare følelse. Det begynner med at det vokser et begjær inne i deg før de begynner Det er stor spenning på hva Dominannten gjør pisker han hardt hvilke piskeart, Spenningen blander seg med et stort begjær eller kåthet som det også kalles. Viktig med en sub eller slave er at han hun må like det, like å bli ydmyket. Tro det eller ei piskeslagene blir som søt honing, ja noen ganger har jeg fått orgasme av smerten, ja hva som gjør det veit ikke. 

Så bra det er sånn for deg, men ikke alle slaver er sånn. 
Man trenger ikke være masochist for å være slave. Så det kan være en ide å snakke bare for seg selv. 

Ikke trenger man å tenne på ydmykelse heller, for å være slave :) 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Maxslaven
Skrevet
SlemUlv skrev (23 timer siden):

Så bra det er sånn for deg, men ikke alle slaver er sånn. 
Man trenger ikke være masochist for å være slave. Så det kan være en ide å snakke bare for seg selv. 

Ikke trenger man å tenne på ydmykelse heller, for å være slave :) 

Sant det, men det er ydmykende å være slave om man ikke liker det.

Ja jeg nyter underkastelse 100 % Jeg er slave  en del på nonna i Oslo bdsm sted.

men sidenav det låner eg meg ut gratis til swingers fester o par også om de har løst på å leke med en slave

Mange liker å se på bdsm sexen,men de er redd for å si at de liker å se på,På nonna er det mye folk som går rundt og ser på de rommene som er åpne for publikum, Virker som bdsm er blitt litt populært for mange?

Skrevet
Maxslaven skrev (5 timer siden):

Sant det, men det er ydmykende å være slave om man ikke liker det.

Om man ikke liker å være slave, ser jeg ingen grunn til å være slave. 

Maxslaven skrev (5 timer siden):

På nonna er det mye folk som går rundt og ser på de rommene som er åpne for publikum

voyeurism er en ting :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...