Gjest Gjest Skrevet 17. november 2005 #1 Skrevet 17. november 2005 Har planer om å fri i morgen, og er kjempespent og gleder meg mye. Men har ikke ringene klar ennda. Jeg vet ikke str. hans og vil overraske han. Hvordan kan jeg finne ut av str. hans uten at han skjønner det?? Eller får man lånt ringer med seg hjem fra butikken og får byttet de inn i rett størrelse før de blir gravert osv??? Vil jo helst fri mens jeg har ringene klar da.... noen meninger og tips??
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2005 #2 Skrevet 17. november 2005 Går det ikke an å fri uten ringer? Så kan dere velge ringer sammen senere?
Gjest bolle Skrevet 17. november 2005 #3 Skrevet 17. november 2005 (endret) Hei! Så morsomt!! Når min samboer fridde i sommer, hadde han ring til meg, men den passet ikke. Han hadde fått "låne" den fra butikken (David Andersen), men vi måtte komme innen en måned å bytte den i riktig størrelse. Det vil si at han kjøpte (betalte)den ringen de hadde i butikken og så fikk vi bytte den i riktig størrelse. Bare å si lykke til!!! (Du er vel på tilbake her i morgen og i full planlegging regner jeg med!!) Endret 17. november 2005 av bolle
Ms. Croft Skrevet 21. november 2005 #4 Skrevet 21. november 2005 Hei! Gleder du deg ikke? Jeg hadde vært fornøyd med en plast strips. Jeg ble for øvrig fridd veldig spontant til, og det var minst like romantisk (faktisk titusen ganger bedre) enn alt annet hadde vært. Det hører med til historien at han stakk seg djupt i fingeren da han plukket rose fra en busk til meg like etterpå...
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #5 Skrevet 22. november 2005 jeg fridde uten ring. vi gikk sammen neste dag og kjøpte ringer
Gjest Markblomsten Skrevet 22. november 2005 #6 Skrevet 22. november 2005 Jeg ble også fridd til uten ring. Fikk en stålring da. Tvinnet av slik man kan surre rundt plastposer Var veldig romantisk - fikk 10 laaaange røde roser også da
Huldra:) Skrevet 6. desember 2005 #7 Skrevet 6. desember 2005 jeg fridde uten ring. vi gikk sammen neste dag og kjøpte ringer ← er dette trådstarter? Hvis ikke: Hvordan gikk det?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå