Laraa Skrevet 13. juli 2022 #1 Del Skrevet 13. juli 2022 Jeg reagerer på ull. Merker det nesten hver gang jeg tar på ullgenser. Ikke at jeg får irritasjon og kløe på huden, men tett nese, kløe i halsen og rennende øyne. Er det noen som har det på samme måte? Er det mulig å være allergisk mot ull? Altså ikke kløe og utslett, men skikkelig forkjøla symptomer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #2 Del Skrevet 13. juli 2022 Har du prøvd åå google "ullallergi"? Prøver man å google enkle ting får man ofte pålitelige svar på under minutter Anonymkode: fbca7...0d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #3 Del Skrevet 13. juli 2022 Min mor kjøpte en Marius-genser til meg. Jeg brukte den en time før det begynte å klø skikkelig i halsen, øyne og nese rant, jeg nøs og nøs og ble helt rød i fjeset mens tårene rant ustoppelig. Det var første og siste gang jeg brukt en ullgenser. Ullsokker og slikt går fint, det samme gjør tynne ullgensere. Anonymkode: a90d3...61a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #4 Del Skrevet 13. juli 2022 Reagerer heldigvis ikke på ull - ennå da - men har det på akkurat sammen måten med alpakka. Var fryktelig mye ‘forkjøla’ den vinteren jeg fikk en nydelig, myk, deilig alpakkagenser. Tok ei stund før vi kobla hva det var Anonymkode: 2a255...69a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #5 Del Skrevet 13. juli 2022 Øyne og nese med alpakka her også. Anonymkode: a1ce0...b35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå