AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #1 Skrevet 13. juli 2022 Okey, jeg har slitt med magetrøbbel etter jeg å samboeren flyttet ut. Jeg kanskje mer enn han, men poenget er at jeg klarer ikke nøste i hva problemet kan være. Jeg har lang utredning også pågående for noen magekramper jeg får 1-2 ganger i måneden som er uutholdelige. Poenget med å nevne det er at jeg har laaang utredning av magen med blodprøver ultralyd og mr/ct og diverse innleggelser med flere prøver uten at de har funnet ut hva den magekramper er. MEN som sagt etter at jeg flyttet ut så begynner jeg å lure på - selv om vi gjør akkurat det samme som vi gjorde hjemme så tenker jeg kanskje det kan ha noe med kjøkkenet å gjøre? Isåfall hva burde jeg prøve å se etter? begynner å bli desperat. Anonymkode: a9185...fc8
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #2 Skrevet 13. juli 2022 Jeg ville ha startet med å sjekke temperaturen i kjøleskapet. Regner med at dere er nøye med å vaske hendene før matlaging bruker forskjellige kniver og skjærebrett til kjøtt/fisk og grønnsaker, vasker grønnsaker før bruk osv. Har dere oppvaskmaskin, så slutt å bruke spareprogrammet og velg et med høyere temperatur. Regner med at du/dere allerede fører matdagbok? Skriv opp absolutt alt du spiser hver dag, noter når du får symptomer og se om det er matvarer som går igjen dagen før eller samme dag som symptomene kommer. Anonymkode: f9552...92f
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #3 Skrevet 13. juli 2022 Skudd i blinde, men - henger dere kjøkkenkluten over vannkranen på kjøkkenet? Vet noen som fikk salmonella i krana slik 😕 Anonymkode: ec8f7...337
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #4 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Skudd i blinde, men - henger dere kjøkkenkluten over vannkranen på kjøkkenet? Vet noen som fikk salmonella i krana slik 😕 Anonymkode: ec8f7...337 Er det mulig😞hvordan testet de vannet? Anonymkode: 579d2...a19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå