Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva betyr det når dere måler en kvinne opp og ned med blikket, på en sånn måte at kvinnen ser det? Tenker dere at kvinnen ikke får det med seg? Hvis du attpåtil har gitt kvinnen komplimenter på personlighet og utseende i andre sammenhenger, betyr det at dere liker det dere ser???

Anonymkode: 6ad40...fae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva tror du da

Så klart.

Anonymkode: 486ac...d42

AnonymBruker
Skrevet

Kan det være for å være hyggelig? Det er attpåtil min kollega med lederposisjon. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det med menn, mann selv. og skeiv. elsker det. 

Anonymkode: 1fc77...b40

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Måler man bare de man liker med blikket? 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker en ting er å måle mennesker med blikket mens de ikke ser på, men hva når man står rett foran deg og gjør det? Det var det jeg opplevde. Føles nesten litt invaderende. 

TS. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tenker en ting er å måle mennesker med blikket mens de ikke ser på, men hva når man står rett foran deg og gjør det? Det var det jeg opplevde. Føles nesten litt invaderende. 

TS. 

Det er en form for hersketeknikk , slik jeg opplever det. Vertfall når de tydelig måler meg opp og ned med blikket . Kanskje tar et skritt bak for å få bedre oversikt . Da føler jeg meg liten , å  som en godteribit. Syns det er hyggelig når kjæresten gjør det, på en koselig måte. Men finner det absolutt ikke hyggelig hvis personer jeg ikke liker gjør d. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan det være at de som gjør det ikke er bevisst det seiv? 
opplever dere ofte at menn måler dere med blikket, snur seg etter deg etc.? 

Skrevet

Alle heterofile menn ser på damerumper. Om han holder blikket skamløst vil han trolig provosere frem en reaksjon. Årsakene til dette kan være mange, et fåtall er rett og slett kanskje bare drittsekker. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken reaksjon kan det være? Flørting? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Måler man bare de man liker med blikket? 

Jeg kan også stirre på folk som ser rare/uvanlige ut etc. trenger ikke handle om at jeg synes de er pene.

Anonymkode: 70fe4...c66

Skrevet

Hersketeknikk. Jeg gjør det samme i retur, lar bare blikket feste seg litt lengre i skrævet deres, for så å rynke litt på nesen. Funker alltid.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.7.2022 den 15.15):

Hva betyr det når dere måler en kvinne opp og ned med blikket, på en sånn måte at kvinnen ser det? Tenker dere at kvinnen ikke får det med seg? Hvis du attpåtil har gitt kvinnen komplimenter på personlighet og utseende i andre sammenhenger, betyr det at dere liker det dere ser???

Ja opplagt...Har lyst til å rundpule henne skikkelig.

Anonymkode: 3b3c4...667

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...