AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #1 Skrevet 13. juli 2022 Dette er ei skikkelig genralisering. Jeg har vært her siden 2007 trur jeg, og ser at de samme tema går igjen i de forskjellige forum. Det er som man skulle tro det var den samme kvinnen. Singelforumet: Vil denne mannen bare ligge, eller blir det til noe? Kjærlighetsforumet: Han rydder ikke og er utro. Hva gjør jeg? Seksualitet: Han maser sånn om anal. Er det normalt? Baby: Babyen sliter meg ut og jeg angrer på babyen. Hvorfor sa ingen at jeg kunne få fødselsskader? Familie og barn: Barnehagen, skolen og idretten sliter meg ut. Stebarna sliter meg ut. Foreldra mine sliter meg ut. Økonomi: Hvordan unngå at stebarna får arv. Kjærlighet: Mannen rydder ikke, er utro og vil bare ha sex i analen. Kjærlighet: Jeg har truffet en ny. Bør jeg skille meg? Økonomi: Jeg har latt eksmannen min ta seg av det økonomiske, nå har jeg ingenting. Singeliv: er jeg aktuell som småbarnsmor? Så er det en ny runde. Kvinnelivet virker beinhardt og sørgelig. Er det det? Anonymkode: 6e871...f79
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #2 Skrevet 13. juli 2022 Tror folk sliter seg ut, fordi de er for mye på KG. Dropp KG, og få en halvtimes ekstra søvn om dagen. Det gjør underverker. Anonymkode: ff87f...c41 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #3 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Dette er ei skikkelig genralisering. Jeg har vært her siden 2007 trur jeg, og ser at de samme tema går igjen i de forskjellige forum. Det er som man skulle tro det var den samme kvinnen. Singelforumet: Vil denne mannen bare ligge, eller blir det til noe? Kjærlighetsforumet: Han rydder ikke og er utro. Hva gjør jeg? Seksualitet: Han maser sånn om anal. Er det normalt? Baby: Babyen sliter meg ut og jeg angrer på babyen. Hvorfor sa ingen at jeg kunne få fødselsskader? Familie og barn: Barnehagen, skolen og idretten sliter meg ut. Stebarna sliter meg ut. Foreldra mine sliter meg ut. Økonomi: Hvordan unngå at stebarna får arv. Kjærlighet: Mannen rydder ikke, er utro og vil bare ha sex i analen. Kjærlighet: Jeg har truffet en ny. Bør jeg skille meg? Økonomi: Jeg har latt eksmannen min ta seg av det økonomiske, nå har jeg ingenting. Singeliv: er jeg aktuell som småbarnsmor? Så er det en ny runde. Kvinnelivet virker beinhardt og sørgelig. Er det det? Anonymkode: 6e871...f79 Det sentrale med kvinnelivet er å unngå å ta ansvar selv. Det er alltid mannens skyld. Anonymkode: ff87f...c41 1 1
Silva Pluvialis Skrevet 13. juli 2022 #4 Skrevet 13. juli 2022 Folk er ikke så spesielle som de tror. De fleste problemstillingene er ganske vanlige og gjelder mange. Derfor kan det se ut som at det er samme person. 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #5 Skrevet 13. juli 2022 Jeg er her for underholdningen, den er real. Mange gøye tråder! Og som du sier, mye går igjen! Anonymkode: 58c73...7f7
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #6 Skrevet 13. juli 2022 Tvillingsjel skrev (19 minutter siden): Folk er ikke så spesielle som de tror. De fleste problemstillingene er ganske vanlige og gjelder mange. Derfor kan det se ut som at det er samme person. Jeg forsto da det. TS Anonymkode: 6e871...f79
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #7 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det sentrale med kvinnelivet er å unngå å ta ansvar selv. Det er alltid mannens skyld. Anonymkode: ff87f...c41 Det ser slik ut ja. At ingenting er gjennomtenkt og intet ansvar blir tatt. Innlegga på babyforumet er jævligst. Alle de som ikke hånderer baby, som angrer, som vil sette bort baby og som kjefter på det. Og selv da er det en manns feil. Anonymkode: 6e871...f79 1
Gjest lurven Skrevet 13. juli 2022 #8 Skrevet 13. juli 2022 Sosialprat : fjas fjas snabelkraft fjas s..
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #9 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det ser slik ut ja. At ingenting er gjennomtenkt og intet ansvar blir tatt. Innlegga på babyforumet er jævligst. Alle de som ikke hånderer baby, som angrer, som vil sette bort baby og som kjefter på det. Og selv da er det en manns feil. Anonymkode: 6e871...f79 Enda en sutretråd for forsmådde menn (med unntak av lurven) Hva er dine tråder her, TS? Regner med at det er sylskarpe tråder, til dyp ettertanke for oss alle. For de handler vel ikke alle om de dumme, dumme damene... Anonymkode: 5ff2f...b01 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #10 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Enda en sutretråd for forsmådde menn (med unntak av lurven) Hva er dine tråder her, TS? Regner med at det er sylskarpe tråder, til dyp ettertanke for oss alle. For de handler vel ikke alle om de dumme, dumme damene... Anonymkode: 5ff2f...b01 Jeg er en kvinne da. Jeg ramlet inn på kg da jeg var på ivf. Etterhvert kikket jeg litt i de andre forumene, og jeg fant de underholdene. Jeg tror ikke jeg er alene om det. Siden midten av 2000-tallet har jeg skrevet fem HI tror jeg. Jeg husker ikke hva de handlet om. Sikkert noe ivf-greier. Men ja, HI er om dumme damer ja. Det er fryktelig mange dumme damer her inne. Anonymkode: 6e871...f79
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #11 Skrevet 14. juli 2022 Hvorfor blir ikke tråder om kukkstørrelse nevnt? Anonymkode: 2771c...215 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #12 Skrevet 15. juli 2022 alle telle-trådene er vel omtrent det eneste området som egentlig er verdt å henge på lenger... Anonymkode: 3706e...fbe
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #13 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): alle telle-trådene er vel omtrent det eneste området som egentlig er verdt å henge på lenger... Anonymkode: 3706e...fbe Det er de mest kjedelige trådene i mitt hodet. Totalt meningsløst. Anonymkode: d4904...7e4
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #14 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er de mest kjedelige trådene i mitt hodet. Totalt meningsløst. Anonymkode: d4904...7e4 mye bedre enn alle tullingene som hver eneste dag skal harpe over alle de patetiske "influencerne" her inne. Anonymkode: 3706e...fbe
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #15 Skrevet 15. juli 2022 Jeg var her på midten av 2000 tallet, men forsvant lenge siden og har holdt meg vekk i mange år. Jeg kom tilbake noen uker siden fordi det er noe uro i atmosfæren rundt meg. Var egentlig på søken etter et alternativt forum først, men fant ingenting så bra og livlig som KG. Nå må jeg jobbe litt med meg selv for å komme meg ut igjen, fordi jeg føler jeg blir dratt inn i KG ånden igjen, å henge her er svært avhengighets dannende, underholdende men marginalt nyttig. I dag skriver jeg bare under tom profil som anonymbruker. Men har ikke skrevet noen av de nevnte innlegg. Anonymkode: 307c1...baa
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #16 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): mye bedre enn alle tullingene som hver eneste dag skal harpe over alle de patetiske "influencerne" her inne. Anonymkode: 3706e...fbe ja influencere samma driten som telletråder...null interessant og totalt meningsløst. Anonymkode: d4904...7e4
Knirke Skrevet 16. juli 2022 #17 Skrevet 16. juli 2022 Ta med disse: Karriere: Jeg vil ha en godt betalt jobb med minst mulig utdannelse, hva skal jeg velge? (Må ikke innebære mattefag eller noen form for turnus eller kvelds- og helgearbeid) Karriere: Sykepleierne og lærerne gjør en viktig jobb, derfor fortjener de mer lønn! (Men jeg vil ikke betale mer skatt) Økonomi: Nå stiger prisene igjen! Dette er uholdbart! Vi kommer til å fryse/sulte ihjel! (Men sydenferie skal vi på, hele familien) Hus og hjem: Jeg er ung ufør på minstesats og har lyst til å kjøpe bolig. Må bo i Oslo, helst treroms med balkong. Hvorfor vil ikke banken gi meg lån? Vennskap: Hvorfor må alle følge saueflokken og fremstå som perfekte? Jeg tar egne valg og bryr meg ikke om hva andre synes! Karriere: Hvorfor er alle bare opptatt av status og materielle ting? Jeg tar egne valg og bryr meg ikke om hva andre synes! 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #18 Skrevet 16. juli 2022 Vel, denne kan jo også snus. Her er MENN på KG (om de fortjener betegnelsen er jo et godt spørsmål....): -Hvorfor får jeg ikke fitte? Hvorfor får jeg ikke pult? Er denne pikken for liten? -Damer har urealistiske, høye krav. Hvorfor vil de ikke ha meg (som er sutrete, bitter og har elendige holdninger). -Hvorfor er det bare stygge/slappe damer som liker meg på Tinder? -Jeg er utro fordi "legg inn passende dårlig unnskyldning". - ALLE damer liker ditt og datt i senga. De som motsier, lyver og faker orgasme. -Dama er så kjip som nekter meg min fetisj. -Damer som sier størrelsen ikke betyr noe, lyver. Lyver, lyver, lyver! -Damer er så kjipe og slemme fordi de ikke vil bli sjekket opp på bussen/i butikken/på gata. HVORFOR FÅR JEG IKKE FITTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Anonymkode: d302a...cb1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #19 Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vel, denne kan jo også snus. Her er MENN på KG (om de fortjener betegnelsen er jo et godt spørsmål....): -Hvorfor får jeg ikke fitte? Hvorfor får jeg ikke pult? Er denne pikken for liten? -Damer har urealistiske, høye krav. Hvorfor vil de ikke ha meg (som er sutrete, bitter og har elendige holdninger). -Hvorfor er det bare stygge/slappe damer som liker meg på Tinder? -Jeg er utro fordi "legg inn passende dårlig unnskyldning". - ALLE damer liker ditt og datt i senga. De som motsier, lyver og faker orgasme. -Dama er så kjip som nekter meg min fetisj. -Damer som sier størrelsen ikke betyr noe, lyver. Lyver, lyver, lyver! -Damer er så kjipe og slemme fordi de ikke vil bli sjekket opp på bussen/i butikken/på gata. HVORFOR FÅR JEG IKKE FITTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Anonymkode: d302a...cb1 Hehe, sant. Spesielt dette med KUKSTØRRELSE. Anonymkode: 1f396...5c3 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #20 Skrevet 16. juli 2022 Her er svaret på de fleste spørsmål på KG: Det må skyldes autisme eller adhd. Anonymkode: 22784...de4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå