AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #1 Skrevet 13. juli 2022 Jeg har alltid vært slank, men for 2-3år siden begynte jeg å gå opp. 15kg! De skal nå av. Hjemmekontor og pandemi var heller ikke bra for meg og vin inntaket gikk til himmels. Skjønner ikke hvordan kunne gå så langt. Men har de siste par årene drukket i snitt 1l hvitvin om dagen. Liker ikke meg selv lenger og kuttet all alkohol på mandag. Ingen abstinens eller ubehag, annet enn urolig søvn. Ved å kutte all vin, tror dere kg vil rase av meg fort? Anonymkode: 92607...e8a
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #2 Skrevet 13. juli 2022 1 liter vin om dagen? Ja, du vil definitivt gå ned i vekt om du kutter det. Men hvor mye og hvor fort er det jo ingen her som kan vite. Det kommer jo også an på hva og hvor mye du spiser ellers. Anonymkode: 9c48a...c1b 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #3 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 1 liter vin om dagen? Ja, du vil definitivt gå ned i vekt om du kutter det. Men hvor mye og hvor fort er det jo ingen her som kan vite. Det kommer jo også an på hva og hvor mye du spiser ellers. Anonymkode: 9c48a...c1b Spiser sunt ellers, og har ligget på 12-1500kcal. Mye fet fisk, Avocado, knekkebrød, egg osv:-) Glad jeg endelig forstod at jeg må ta tak med vinen! Anonymkode: 92607...e8a
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #4 Skrevet 13. juli 2022 Kjenner du på alkoholavhengighet ? Anonymkode: 9521e...8d7 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #5 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kjenner du på alkoholavhengighet ? Anonymkode: 9521e...8d7 Egentlig ikke. Nå er jeg bare lei av alkohol og vin frister virkelig ikke. Vil bare bli mitt gamle jeg igjen raskest mulig. Anonymkode: 92607...e8a
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #6 Skrevet 13. juli 2022 1l pr dag??? Er det typ 2 kartonger i UKA??? Anonymkode: 4fe17...a48
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #7 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): 1l pr dag??? Er det typ 2 kartonger i UKA??? Anonymkode: 4fe17...a48 Ja…dessverre. Anonymkode: 92607...e8a
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #8 Skrevet 13. juli 2022 Så flott at du kutter alkoholen! Et overforbruk av alkohol gir nok mer risiko enn noen kilo for mye! Anonymkode: 9521e...8d7 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #9 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så flott at du kutter alkoholen! Et overforbruk av alkohol gir nok mer risiko enn noen kilo for mye! Anonymkode: 9521e...8d7 Helt klart:-) Skjønner ikke hvordan det kunne gå så langt. Anonymkode: 92607...e8a
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #10 Skrevet 13. juli 2022 Så fint du kutter ned på alkohol, det er et usunt inntak du hadde, som kan gi større problemer enn vektøkning! Jeg endte også med å drikke mye mer under pandemien, og måtte ta meg selv i nakken der og kutte alkohol helt i hverdager. Drikker fremdeles på fest eller når jeg er ute og spiser og sånt, men den der pilsen jeg måtte ha etter jobb hver dag (som mange ganger ble til flere enn en..) har jeg sluttet med. Ikke merket så mye på vekten, men jeg drakk jo øl i stedet for å spise mat. Skikkelig usunt! Nå spiser jeg middag i stedet for å drikke øl. Jeg ble også veldig lat av å drikke, det går utover trening, og man blir gjerne sittende i sofaen. Du vil få mye mer energi nå når du slutter Og spiser du det samme og kutter ut alle kaloriene du drikker, så vil du nok gå ned. Anonymkode: 88dc8...b41
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #11 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så fint du kutter ned på alkohol, det er et usunt inntak du hadde, som kan gi større problemer enn vektøkning! Jeg endte også med å drikke mye mer under pandemien, og måtte ta meg selv i nakken der og kutte alkohol helt i hverdager. Drikker fremdeles på fest eller når jeg er ute og spiser og sånt, men den der pilsen jeg måtte ha etter jobb hver dag (som mange ganger ble til flere enn en..) har jeg sluttet med. Ikke merket så mye på vekten, men jeg drakk jo øl i stedet for å spise mat. Skikkelig usunt! Nå spiser jeg middag i stedet for å drikke øl. Jeg ble også veldig lat av å drikke, det går utover trening, og man blir gjerne sittende i sofaen. Du vil få mye mer energi nå når du slutter Og spiser du det samme og kutter ut alle kaloriene du drikker, så vil du nok gå ned. Anonymkode: 88dc8...b41 Takk for svar:) Og så bra du og hentet deg inn igjen. Jeg tenker og å ta et par glass når vi er ute på middag ol, men ikke noe utenom. Anonymkode: 92607...e8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå