AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #41 Del Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): For det er utrolig gøy! Opplevelse i seg selv å spise lapskaus på Kutoppen, og deretter utforske dyreparken enda mer. Ehhh fortelle om det på jobb? Nei, det er ikke målet med turen. Gidder heller ikke å fortelle om turen til Argentina eller Vietnam med mindre noen spør. Vi drar for opplevelsenes skyld, ikke for å skryte på sosiale medier eller arbeidsplassen. Anonymkode: 5a09e...79b Dere er usympatiske klyser med for mye penger altså. Så og si alle i Norge har altfor mye penger virker det som. Prisene går opp, folk klager i media, men alle drar til syden likevel! Jada, på død og liv skal folk på dyre utenlandsreiser uansett, pris er ikke et tema engang visstnok. Anonymkode: c6041...4bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #42 Del Skrevet 13. juli 2022 Vi gjør ikke det, men vi bruker tusenvis på dyre restauranter. Fordi vi vil, liker det og har råd til det. Anonymkode: 6f9eb...26a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #43 Del Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor bryr du deg? Har folk råd så må de jo få lov til å bruke penger på det hvis de vil. Anonymkode: 7d176...7ad Garantert mange som ikke har råd, men som gjør det likevel. Bryr meg om jeg. Hvorfor være på KG hvis ikke!? Anonymkode: e3c5c...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #44 Del Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): For å gi barna minner og opplevelser. De elsker det, og det gjør jeg også! selvfølgelig gjør vi andre ting også, ting som ikke koster penger som Strand og skog, men å si det er like gøy for barna, det er tull. I alle fall for mine barn. Billettprisen kommer man ikke unna, men mat og drikke har vi ofte med. vi er sparsommelige på andre ting i livet, men ferien nyter vi til det fulle. Jeg har ferie med barna hver eneste skoleferie, hele ferien. Vi reiser og nyter livet fordi vi elsker å tilbringe tiden sammen i morsomme og gøyale omgivelser. Anonymkode: 4ebee...ac3 Ja for og reise med barn er bare ren skjær glede😂 Anonymkode: 896bc...744 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #45 Del Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor bruker dere masse penger på det? Bortkasta og dyrt mener jeg. Går an å gjøre andre ting, som er gratis og enda hyggeligere! Gjør dere det for å "få noe å fortelle om" fra ferien når dere er tilbake på jobb? Bruke over 2500 på det der, om ikke mer?? Nei takk!! Anonymkode: e3c5c...46d Øh? Fordi det er skikkelig stas for ungen, gøy for oss foreldre å dele opplevelsen med ungen også. Vi bruker å booke billige vandrerhjem/Airbnb. Tar med matpakke eller spiser der, alt etter hva budsjettet tillater. Hele familien koser seg! Anonymkode: 3b544...3cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #46 Del Skrevet 13. juli 2022 2500?? Tror vi brukte nærmere 15000kr de 2 dagene vi var i Kristiansand dyrepark. Vi så på kaptein Sabeltann og Karius og Baktus show. Var på badeland. Mat,hotell, Sabeltann sverd og drakt. Sunnivakjole og gullmynter. Hadde en super tur. Vi har penger til det,så hvorfor ikke? Tur i skogen med matpakke er greit på en søndag,men i ferien min vil jeg gjerne oppleve noe litt annet. Husker at ungene synes det var så stas med Sabeltann. Anonymkode: e7451...850 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #47 Del Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere er usympatiske klyser med for mye penger altså. Så og si alle i Norge har altfor mye penger virker det som. Prisene går opp, folk klager i media, men alle drar til syden likevel! Jada, på død og liv skal folk på dyre utenlandsreiser uansett, pris er ikke et tema engang visstnok. Anonymkode: c6041...4bb Er man usympatiske klyser fordi man har økonomi til å reise? Jøss. Mange av oss levde ikke såpass på kanten av å overleve at litt økte priser påvirker økonomien i hverdagen, nei. Anonymkode: da3af...876 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #48 Del Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fordi vi og ungene digger det 🥳 Eter sunt omtrent året rundt, så da blir det junk i Dyreparken hver dag i ei uke på sommeren. Love it! Sitter på Gorines Pizza as we speak 👌🏻😄 Anonymkode: a4d3a...170 Så du sitter å knatrer på telefonen din i stedet for å være tilstede med familien din? Anonymkode: d0205...937 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #49 Del Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor bruker dere masse penger på det? Bortkasta og dyrt mener jeg. Går an å gjøre andre ting, som er gratis og enda hyggeligere! Gjør dere det for å "få noe å fortelle om" fra ferien når dere er tilbake på jobb? Bruke over 2500 på det der, om ikke mer?? Nei takk!! Anonymkode: e3c5c...46d Fordi det er gøy? Bare fordi du er en inntørka gammel kjerring betyr ikke det at andre skal gjøre som deg. Anonymkode: d5923...4b0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #50 Del Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi det er gøy? Bare fordi du er en inntørka gammel kjerring betyr ikke det at andre skal gjøre som deg. Anonymkode: d5923...4b0 Å, så bitter.. Anonymkode: e3c5c...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #51 Del Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å, så bitter.. Anonymkode: e3c5c...46d Bitter? Hvorfor skulle jeg være det? Jeg har råd til å reise akkurat der vi vil og trenger ikke bekymre meg for penger. Familien vår har ørten hytter vi kan bruke gratis og vi har flust med venner og familie og reise med. Ikke alle har det, men å rakke ned på ting folk syns er kjekt bare fordi du ikke liker det er så Harry som det går an å få det.. og enda verre rakke ned på de som kanskje har spart lenge for å i gi barna denne opplevelsen? Enda verre Anonymkode: d5923...4b0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #52 Del Skrevet 13. juli 2022 Norge har mange små og litt kjedelige parker med mye kø. Drar ikke til Tusenfryd igjen. Jeg foretrekker helt klart fornøyelsesparkene i Danmark og Sverige. Djurs sommerland og Liseberg feks er verdt hver eneste krone 😃 Slike opplevelser gir gode barndomsminner Anonymkode: fac56...431 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #53 Del Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så du sitter å knatrer på telefonen din i stedet for å være tilstede med familien din? Anonymkode: d0205...937 Åjsann - på tide med litt mat, drikke eller dobesøk for deg? 🤣 Sitter gladelig med tlf i hånden å "knatrer" mens ungene leker i Basaren mens jeg holder plass ved bordet og venter på pizza. Anbefaler forøvrig en tur med Grevinnen for å få opp humøret! Anonymkode: a4d3a...170 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #54 Del Skrevet 13. juli 2022 Var i dyreparken med ungene for 2 år siden. Er selvsagt ikke gratis, men det var veldig hyggelig for oss alle så det var helt topp. Skjønner ikke hvorfor du bryr deg om det? Anonymkode: 4402b...04d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #55 Del Skrevet 13. juli 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor bruker dere masse penger på det? Bortkasta og dyrt mener jeg. Går an å gjøre andre ting, som er gratis og enda hyggeligere! Gjør dere det for å "få noe å fortelle om" fra ferien når dere er tilbake på jobb? Bruke over 2500 på det der, om ikke mer?? Nei takk!! Anonymkode: e3c5c...46d Fordi vi synes det er kjempegøy og har råd til det, vel! Synes også det er gøy med billige campingturer med fisking gåturer, eller lyxige hotellopphold med badeland eller andre parker. noe mer du lurte på? Anonymkode: 673fc...390 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #56 Del Skrevet 13. juli 2022 Vi bor i nærheten av Tusenfryd og har sesongkort der, da kommer vi også "gratis" inn i bø. 1200 kr per pers er ikke mye. Mat tar vi med oss og måtte hatt uavhengig av om vi var i park eller ikke. Anonymkode: 205e2...618 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #57 Del Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi bor i nærheten av Tusenfryd og har sesongkort der, da kommer vi også "gratis" inn i bø. 1200 kr per pers er ikke mye. Mat tar vi med oss og måtte hatt uavhengig av om vi var i park eller ikke. Anonymkode: 205e2...618 Og hvorfor vi gjør det? Fordi barna storkoser seg vel 😃 Anonymkode: 205e2...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #58 Del Skrevet 13. juli 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Forstår spørsmålet når det gjelder små barn. De blir vel kanskje glade mens de er der, men ikke mer enn de ville blitt med andre langt billigere aktiviteter, f eks av å sparke ball med far. Og de vil ikke en gang huske i ettertid at de har vært der og hva de så. Anonymkode: 7cff4...78c Jeg husker godt de gangene jeg var i fornøyelsesparker som barn. Husker mange detaljer og, selv om det er mange, mange år siden. Husker jo ikke alle gangene jeg spilte fotball eller gikk en tur. Fint det og, men ikke noe minneverdig eller spesielt Anonymkode: e56d6...577 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turtellure12 Skrevet 13. juli 2022 #59 Del Skrevet 13. juli 2022 Vi gjør det i år, kun fordi barna har hatt to jævlige år. Under pandemien fikk de ikke se venner, aktiviteter stoppet opp og ferie var helt uaktuelt. Vi tenkte derfor at i år skal de få en tur - selv om det koster skjorta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krokanrullene Skrevet 13. juli 2022 #60 Del Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor bruker dere masse penger på det? Bortkasta og dyrt mener jeg. Går an å gjøre andre ting, som er gratis og enda hyggeligere! Gjør dere det for å "få noe å fortelle om" fra ferien når dere er tilbake på jobb? Bruke over 2500 på det der, om ikke mer?? Nei takk!! Anonymkode: e3c5c...46d Så ikke gjør det du da? Om du ikke vil? Tror ting blir lettere for deg om du ikke er så opptatt av hva andre gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå