AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #1 Skrevet 13. juli 2022 Har gått på noe annet før, men med disse i ca to uker. Har anlegg for å få soleksem men med disse får jeg ikke noe ❤️ Ser ikke mye forskjell nå annet enn at huden på hendene kanskje er litt mer gylden 👀 Hvor lang tid tar det før man ser resultater? Hvor lenge ute i solen før man ser resultater? Jeg har selvfølgelig på solkrem. Anonymkode: 381e1...7ea
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #2 Skrevet 13. juli 2022 Spør du om vi vet hvor lang tid det tar før DU får farge? Hvordan skal noen på kg kunne vite det? Ingen her kjenner din hud eller vet hvor mye grunnlag du har og hudtype. Hvor langt er et tau? Kan du svare på det? Anonymkode: a5aad...9d9 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #3 Skrevet 13. juli 2022 Link til produktet? Har kjøpt meg en annen type betakaroten, også pga. soleksem(pluss at jeg ikke gidder å grille meg for å få farge lengre, klæsjer meg bare inn med 50faktor), men ikke mottatt den enda. Spent på hvor lang tid det tar før jeg får farge som forhåpentligvis ikke er oransje😅 Anonymkode: c95a0...312
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #4 Skrevet 13. juli 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Link til produktet? Har kjøpt meg en annen type betakaroten, også pga. soleksem(pluss at jeg ikke gidder å grille meg for å få farge lengre, klæsjer meg bare inn med 50faktor), men ikke mottatt den enda. Spent på hvor lang tid det tar før jeg får farge som forhåpentligvis ikke er oransje😅 Anonymkode: c95a0...312 Hehe, lykke til du. Anonymkode: 77e00...1f4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #5 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hehe, lykke til du. Anonymkode: 77e00...1f4 Zombie umpalumpa til halloween da Anonymkode: c95a0...312
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #6 Skrevet 13. juli 2022 47 minutter siden, AnonymBruker said: Spør du om vi vet hvor lang tid det tar før DU får farge? Hvordan skal noen på kg kunne vite det? Ingen her kjenner din hud eller vet hvor mye grunnlag du har og hudtype. Hvor langt er et tau? Kan du svare på det? Anonymkode: a5aad...9d9 Nei, jeg spør om hvor lang tid det tar før MAN FÅR FARGE. Kunne like gjerne ha skrevet DU. Hvor. Lang. Tid. Tar. Det. Før. DU. Får. Farge. Av. Betakaroten.? Lengden på et tau er alltid avstand fra den ene enden til den andre enden. Anonymkode: 381e1...7ea 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå