Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bor i barndomsbygda noen uker nå i ferien og grunnet bygdetrollet og alt det der ønsker jeg ikke at andre skal se det for da sprer det seg raskt. Jeg kan heller ikke bestille på nett. Det er en butikk et lite stykke unna hvor det er selvbetjeningskasser. Jeg lurer på om testene ligger i butikken slik at man kan scanne de inn selv? Regner med det ikke kommer noen sjekk eller noe for slike ting?

Anonymkode: ee119...ce9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjorde det selv i selvebetjenning. Gikk veldig fint!

Anonymkode: fc208...a58

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dra på et tidspunkt hvor det er lite folk der, ved åpningstid eller like før stenging. Ofte holder de ansatte på med noe annet og dermed så vil de ikke se hva du handler.

Sist jeg kjøpte test så dro jeg på en butikk med scanner, så den ble scannet og gikk rett i posen. På den butikken så lå de ved barberhøvlene/deoderantene. Ser ofte at de henger ved kassa også, noe jeg synes er en uting…

Anonymkode: 580bd...2d0

AnonymBruker
Skrevet

Bruk "Klikk&hent" på apoteket? Da legges varene i en pose som du går til disken og henter😊 I butikk henger de ofte rett ved siden av kassa. 

Anonymkode: 76c5d...ad7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.7.2022 den 13.00):

Bor i barndomsbygda noen uker nå i ferien og grunnet bygdetrollet og alt det der ønsker jeg ikke at andre skal se det for da sprer det seg raskt. Jeg kan heller ikke bestille på nett. Det er en butikk et lite stykke unna hvor det er selvbetjeningskasser. Jeg lurer på om testene ligger i butikken slik at man kan scanne de inn selv? Regner med det ikke kommer noen sjekk eller noe for slike ting?

Anonymkode: ee119...ce9

Du kan såklart være uheldig å oppleve at de tar stikkprøve, men tror det skal gå fint.. 

Jeg kjøper selv på meny og går i selvbetjent kasse. 

Anonymkode: ee8e8...20e

AnonymBruker
Skrevet
mordi9 skrev (På 13.7.2022 den 13.26):

Du kan jo oppleve at det blir ''tilfeldig kontroll/stikkprøve''. De ansatte har uansett taushetsplikt, og skal ikke fortelle videre hva du kjøper.

Nei, de har ikke taushetsplikt 😅

Anonymkode: db516...018

• Liker 2
Skrevet
mordi9 skrev (På 13.7.2022 den 13.26):

Du kan jo oppleve at det blir ''tilfeldig kontroll/stikkprøve''. De ansatte har uansett taushetsplikt, og skal ikke fortelle videre hva du kjøper.

Ar det var? Butikkarbeidere har absolutt ikke taushetsplikt   :ler:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta en dagstur til nabobyen/bygda😎

Anonymkode: 5c3fa...048

AnonymBruker
Skrevet

Har de ikke apotek der?

Anonymkode: a7b9c...065

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...