Gå til innhold

Sperre for å få orgasme med en partner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av en annen tråd her, så kan jeg telle på en hånd hvor mange ganger jeg har hatt orgasme med en mann. Og jeg er godt voksen. Det første lange forholdet jeg var i, var med en mann som var rimelig egoistisk og ikke var interessert i å legge inn så mye innsats i min tilfredsstillelse. Jeg var ung og hadde dårlig selvtillit, så det at jeg ikke fikk orgasmer på to minutter (slik som han), gjorde at jeg begynte å stresse i hodet mitt og følte at jeg var krevende. Så jeg ga opp, og sexen var liksom over når han var ferdig.

Og dette er noe som har satt seg i meg, også den dag i dag, selv om jeg nå er singel og har sex med menn som er mye mer opptatt av å gi meg nytelse. Jeg klarer altså ikke kvitte meg med disse tankene om at jeg bruker lang tid på å få orgasme, og jeg bekymrer meg for at mannen skal bli lei eller utålmodig. Så alt stopper seg for meg. Noen tips til hvordan jeg kan komme meg forbi dette?

Anonymkode: e05ae...97d

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det en av de du ligger med som virker tålmodig og trygg, så snakk med ham.  Si hvordan det føles, og hva du trenger for å prøve å komme.  Ta gjerne bind for øynene, slik at du ikke begynner å tolke blikkontakt, men får bedre til å være i deg selv. 

Bare det å få en orgasme på egenhånd, med ham tilstede, kan kanskje være nok til å komme over kneika. Eksen min likte f.eks veldig godt å ha penis i munnen, samtidig som hun brukte fingre og vibrator på seg selv. Da sonet hun liksom helt ut. 

Anonymkode: 41d32...ebb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.7.2022 den 12.38):

Inspirert av en annen tråd her, så kan jeg telle på en hånd hvor mange ganger jeg har hatt orgasme med en mann. Og jeg er godt voksen. Det første lange forholdet jeg var i, var med en mann som var rimelig egoistisk og ikke var interessert i å legge inn så mye innsats i min tilfredsstillelse. Jeg var ung og hadde dårlig selvtillit, så det at jeg ikke fikk orgasmer på to minutter (slik som han), gjorde at jeg begynte å stresse i hodet mitt og følte at jeg var krevende. Så jeg ga opp, og sexen var liksom over når han var ferdig.

Og dette er noe som har satt seg i meg, også den dag i dag, selv om jeg nå er singel og har sex med menn som er mye mer opptatt av å gi meg nytelse. Jeg klarer altså ikke kvitte meg med disse tankene om at jeg bruker lang tid på å få orgasme, og jeg bekymrer meg for at mannen skal bli lei eller utålmodig. Så alt stopper seg for meg. Noen tips til hvordan jeg kan komme meg forbi dette?

Anonymkode: e05ae...97d

Jeg tror du kan få orgasme. Du må lære deg å kjenne. Leke med deg selv eller ha en mann som er flink til å tilfredsstille og er tålmodig med deg.  Bli kjent med deg selv. lek med fitta. fin ut hvor du har ditt g-punkt og klit og lek med det. med fingrer eller en vibratoer. Det er ikke sikkert du får orgasme om du blir knullet, men om du kjenner deg bedre så kan du senere få orgasme ved knulling. Men kan nok da være viktig at mannen koser lenge med deg først og da mener jeg ikke bare fitta men å finne alle dine erogene soner. Men det må ikke være en som bare tenker på seg selv.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde og problemer med dette etter en kjip eks, tok noen år å komme over det men nå har jeg faktisk møtt en som får meg til å komme fortere enn noen gang. Så det er mulig med litt omprogrammering av hjernen og trygge omgivelser ❤️

Masse lykke til ❤️

Skrevet
feliek54 skrev (9 timer siden):

Jeg tror du kan få orgasme. Du må lære deg å kjenne. Leke med deg selv eller ha en mann som er flink til å tilfredsstille og er tålmodig med deg.  Bli kjent med deg selv. lek med fitta. fin ut hvor du har ditt g-punkt og klit og lek med det. med fingrer eller en vibratoer. Det er ikke sikkert du får orgasme om du blir knullet, men om du kjenner deg bedre så kan du senere få orgasme ved knulling. Men kan nok da være viktig at mannen koser lenge med deg først og da mener jeg ikke bare fitta men å finne alle dine erogene soner. Men det må ikke være en som bare tenker på seg selv.

Signerer denne! 

Glem kjipe ekser og jobb med deg selv. og sammen med ny partner. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke at dere gidder å ha sex med så kjipe menn som eksene deres var. Veldig Gald for at jeg alltid ar vært så sta og kravstor 🙈 De beste menna vil at du skal ha det bra, og de andre er ikke verdt å ligge med i min mening! 

Anonymkode: 0121b...791

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å tenke at han har sex med meg for MIN skyld og at han gjør hva som helst for at jeg skal komme.

Anonymkode: 0121b...791

Skrevet
Bubo skrev (10 timer siden):

Signerer denne! 

Glem kjipe ekser og jobb med deg selv. og sammen med ny partner. 

Er ikke enig. hun må finne ut om det kan bli bra og om ikke så ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...