Gå til innhold

Barberer du oppover eller nedover leggene?

Barberer du oppover eller nedover leggene?  

31 stemmer

1. 1. Barberer du oppover eller nedover leggene?

• Oppover
      27
    • Nedover
      2
    • Både oppover og nedover (spesifiser gjerne)
      2

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barberer du oppover eller nedover leggene? Jeg har alltid barbert oppover, men det sies vel at man helst skal barbere med hårene? Du som barberer nedover, holder du skaftet oppover og skyver høvelen nedover, eller snur du høvelen og drar den nedover? Sistnevnte synes jeg virker komplisert å få til 😅

Anonymkode: c128f...55c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Epilerer, stort sett. Men når jeg drar over med høvelen for å få det ekstra glatt barberer jeg alltid oppover. Samme gjelder bikinilinje. 

Anonymkode: 4a652...1db

AnonymBruker
Skrevet

Nedover, barberte alltid oppover før, men hadde så mye inngrodde hår og rar tørr hud osv, så leste jeg i et blad at en bør alltid barbere nedover så det har jeg gjort.

Anonymkode: 45049...a51

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nedover, barberte alltid oppover før, men hadde så mye inngrodde hår og rar tørr hud osv, så leste jeg i et blad at en bør alltid barbere nedover så det har jeg gjort.

Men skyver du da høvelen nedover mens du holder håndtaket oppover, eller snur du håndtaket og drar nedover? Hvis du skjønner hva jeg mener 😄

Anonymkode: c128f...55c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da blir man jo ikke ordentlig glatt 

Anonymkode: e8e96...51c

Skrevet

Oppover,vel.

Tungvindt å dra høvelen nedover,og får ikke bort hårene inntil huden.

Har hår som gror i forskjellige retninger, så barberer i kryss og tvers🤣

Skrevet

Opp og ned :)  så et triks på insta eller tiktok, og der tok hun høvelen opp og ned, og det gjør jeg nå også.  Funker fjell det, og virker som om det tar med seg mer. Eller, det er kanskje bare innbildning :P men det funker og jeg er fornøyd, så da :) 

AnonymBruker
Skrevet

Opp, ned, or rundt i tull da jeg har elektrisk barbermaskin og den begynner å bli sliten:P Normalt bare oppover leggene.

Anonymkode: 743d9...25f

AnonymBruker
Skrevet

Oppover, hvis ikke blir det ikke glatt. Går helt fint, det. På tissen synes jeg det lettere blir rødt og irritert, så der tar jeg alltid nedover. Blir ikke helt glatt, men det er ikke så nøye.

Anonymkode: f3dfd...f34

AnonymBruker
Skrevet

Oppover. Bruker barbergelé fremfor skum. Blir så glatte og fine legger atte 🙌🏼

Anonymkode: de19b...d18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...