Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i flere uker siklet på den nyeste foundationen fra Lancome. I følge reklamen, så høres den ut som midt i blinken for meg. Jeg har alltid vært mest fornøyd med fargene på foundationene fra Lancome, så var jeg ikke vanskelig å be. :sjenert:

Nå er den i hus. Den er suveren, og holder foreløpig det den lover! :Hehe:

Kan anbefales!

(Og nå trenger jeg ikke en haug med tilbakemeldinger ra dere som ikke liker Lancome.... Har du prøvd DEN jeg snakker om, så er det greit altså. ;) *Se strengt på*)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg laget en liknende tråd for kort tid tilbake. Til min hud inneholder den for mye alkohol (tørker ut), men holdbarheten er suveren, og den vil nok passe kjempegodt for blandingshud.

Skrevet

Enda en foundation som jeg ble fristet til å prøve.... :sur: Det begynner å fylles opp her på leting etter den perfekte! :)

Gjest Hulderjenta
Skrevet
Enda en foundation som jeg ble fristet til å prøve.... :sur:  Det begynner å fylles opp her på leting etter den perfekte! :)

Her også... *sukk*

Skrevet

Helt enig. Den er veldig god. :Nikke: Egentlig, den beste jeg har prøvd så langt. :tommel:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Jeg kjøpte den i helgen.

Og den ER suveren!! Endelig en som holder det den lover!!!

Takk for tips Xavia!! :klem:

Skrevet

Hvor dekkende er den? Har hud med litt urenheter... Bruker Max Factor sin Color Adapt nå, hvordan er dekkevnen i forhold til den? Noen som vet? Ble litt fristet her nå.... ;)

Skrevet
Jeg kjøpte den i helgen.

Og den ER suveren!! Endelig en som holder det den lover!!!

Takk for tips Xavia!! :klem:

Vær så god! Bra at du er fornøyd! :)

Skrevet
Hvor dekkende er den? Har hud med litt urenheter... Bruker Max Factor sin Color Adapt nå, hvordan er dekkevnen i forhold til den? Noen som vet? Ble litt fristet her nå.... ;)

Den har ganske god dekkeevne, bedre enn Color Adapt, IMHO.

Ta en prøve på parfymery. :)

Skrevet

Åååå.... Denne høres perfekt ut! :) Hvor mye koster den? Har ikke kjempe god råd for tida, men når det gjelder foundation lønner det seg vel uansett å kjøpe den dyr.... Er forøvrig egentlig ganske så fornøyd med Max Factor sin! :)

Skrevet

Denne hørtes veldig bra ut, men jeg har veldig tørr hud. Særlig nå på høsten og vinteren..

Kanskje jeg skal gå og spørre om jeg kan få en prøve.

Skrevet

Den inneholdt såpass med alkohol at i hvertfall jeg (som også har tørr hud) kunne kjenne at det ble kaldt og sved på huden. Jeg vil tro den er for uttørkende for tørr hud, så jeg holder meg hos Color Clone. Renergie ett eller annet fra Lancome er også knallgod til tørr hud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...