Gå til innhold

hvordan finne seg studie-grupper på universitetet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når det virker som alle sammen kjenner hverandre littegrann fra før, og finner seg noen å henge med på null komma niks. Men det er aldri noen som ønsker å ta med seg andre fra utenfor deres egen nære vennekrets. 

Spør noen om å få bli med på en gruppe, så sier alle sammen bare blankt NEI med en gang. Samtidig som foreleseren mener at man er nødt til å sørge for sånne ting helt på egen hånd, så hvordan kan man egentlig klare  dette da? 

Anonymkode: 8a2d8...84f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker å se etter om noen virker litt ensomme, Alle kjenner vel hverandre ikke? 

Anonymkode: abef9...3b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok flere enn du tror i samme situasjon som deg. Men er dette snakk om obligatorisk gruppearbeid eller søker du kun etter en frivillig kollokviegruppe? Dersom det er det sistenevnte skjønner jeg at det kan virke som alle kjenner hverandre (det er som regel disse gjengene som lager kollokviegrupper, mens de som ikke kjenner mange ender opp med å studere alene). 

Anonymkode: 0c24e...024

AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig å spør om administrasjonen kan legge ut på fronter/canvas/whatever at de som mangler kollokviegruppe kan ta kontakt og bli satt i kontakt med andre som søker det samme? Det har de i alle fall brukt å legge ut på mitt studie hvert semester, aner ikke om folk har brukt det, men virker jo som en grei ordning. 

Anonymkode: 5ad3d...3b7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Er det mulig å spør om administrasjonen kan legge ut på fronter/canvas/whatever at de som mangler kollokviegruppe kan ta kontakt og bli satt i kontakt med andre som søker det samme? Det har de i alle fall brukt å legge ut på mitt studie hvert semester, aner ikke om folk har brukt det, men virker jo som en grei ordning. 

Anonymkode: 5ad3d...3b7

På mitt uni ble det også gjort, håpløst å gå rundt å spørre 100-200 stk om dette

Anonymkode: 6916a...9e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...