Gå til innhold

Jeg sliter i forholdet - han prøver for hardt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi sliter i forholdet. Har gjort det en stund. Jeg har egentlig bestemt meg for å gå, men har gitt han en siste sjanse. I perioder blir han skikkelig klengete, tar på meg hele tiden, skal kysse på meg konstant, og vil ha sex når det ikke passer seg. Når jeg avviser, så blir han sur og fornærmet og lager en diskusjon. 
Eksempelvis har han vært bortreist en uke og har selvfølgelig ikke fått seg noe. Vi møttes igjen hele familien og sov på samme hotellrom (4 stk). På morgenen ville han sa sex, 1 meter unna barna. Det var helt uaktuelt for min del. 
Jeg ble syk, og han fikk seg derfor ingenting den uka heller. Virker som at han er helt desperat. 
I gårkveld ble det en diskusjon rundt det igjen, og nå overser han meg fullstendig. Akkurat som at han glemmer at jeg har vært syk, og tok ikke innover seg at jeg syntes han var egoistisk som ville presse gjennom sex når jeg er syk. 

Jeg får ikke akkurat lyst på han når han sutrer heller, da ender det opp med at jeg har sex mot min vilje for å få han i humør. 

Og den klenginga, jeg blir gal! Skulle tro vi var 14 - ikke 40…

Anonymkode: 99894...da2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars deg 

Anonymkode: 0122b...a69

Skrevet

Skjønner godt at du ønsker å gå.

Lage diskusjon fordi han ikke har tilgang til kroppen din når han ønsker det? Herregud.

Og som du sier, mas hjelper aldri. Men du gir deg jo med mye mas, så det er nok derfor han fortsetter.

At han klarer å ha sex med deg når du tydelig ikke egentlig har lyst sier ganske mye om han.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner deg godt. Skikkelig usexy oppførsel, og jeg vet ikke engang helt hva jeg skal kalle det å ville ha sex en meter unna barna. Ekkelt!

Anonymkode: 53c58...b37

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gi han ihvertfall noe, muligens en bj eller handjob. Menn trenger sex for å føle nærhet. Motsatt for damer.

Anonymkode: 10b35...002

• Liker 1
Skrevet

Han er "klengete" fordi du er avvisende - hvis du alt har bestemt deg for at forholdet er over er det stygt av deg å gi han forhåpninger og samtidig ris til egen bak at han prøver så hard - du kan umulig holde hans forsøk mot han med god samvittighet vel viten om at det er hos deg problemet egentlig ligger? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...