Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært vldig lys! Ansiktet mitt ser nesten solbrent ut selv om jeg ikke soler meg.. Jeg vet ikke om det er helt riktig å ha helt "hvitt" hår da. Frisøren min mener jeg skal ha vldig lyst,men jeg selv mener at litt lyse kobberstriper kan dempe rødfargen litt? Eller annen farge?

Hva tror dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du har helt lyst hår da, vil jeg jo tro du kanskje kan se litt sånn gris ut..? hehehe... ikke misforstå.. men litt sånn lys rosa med lyst hår..? kanskje du heller må ha en litt kald brunfarge.. neij ikke vet jeg, er ikke ekspert på det området men..

Skrevet

Rødt hår til et rødmende rødt kvinneansikt er vakkert min kjære!

:kyss:

• 2 måneder senere...
Gjest Rødtoppen
Skrevet

Som svar til hovdeinnlegget... Jeg også har et sånt rødmende ansikt, uten at jeg rødmer... Jeg trives egentlig best med lyst hår, men har blitt anbefalt å ha en hårfarge som er mer gyllen eller kobber for å dempe det røde i ansiktet. Nå er jeg lys da... Er vel uansett sånn at man aldri blir fornøyd med håret, jeg har prøvd så å si alle farger. Svart demper i hvert fall det røde ;)

Skrevet

Jeg er bleikfis og har en gylden brunfarge på håret(min naturlige)

Jeg tror at du risikerer at det røde i ansiktet kommer enda mer fram dersom du har hvitbleket hår.

Skrevet

det er kjempestygt med lyst hår hvis du har rosa hud! :) ikke for å fornærme noen, men jeg har alltid ment at folk med slike farger så ut som griser...

Skrevet
det er kjempestygt med lyst hår hvis du har rosa hud!  ikke for å fornærme noen, men jeg har alltid ment at folk med slike farger så ut som griser...

Hva er poenget med å skrive noe sånt?? :tristbla:

Tror du virkelig andre er interessert i å vite om du synes det er stygt eller ikke?

Skrevet

Søstern min har sånn hud som deg og naturlig hvitaktig hår, og hun er dødspen! Hun forsvinner helt hvis hun har musebrunt hår...

Skrevet

I salongen hos oss har vi flere kunder med samme problem som deg. Av erfaring synes jeg at det blir fint med striper i duse varme farger til den type hud og som regel blir best resultat med en blond base farge.

Skrevet

Vertfall ikke rødt, mørkerødt og lilla. da viser det enda bedre at du er rød i huden-

Skrevet
Hva er poenget med å skrive noe sånt??  :tristbla:

Tror du virkelig andre er interessert i å vite om du synes det er stygt eller ikke?

Spurte ikke trådstarter nettopp om hva folk synes, da?

Skrevet
Spurte ikke trådstarter nettopp om hva folk synes, da?

men kanskje ikke akkurat svare at sånne mennesker ser ut som griser heller... Jeg kunne godt funnet på å spurt hva folk synes om hårfrisyren min, men tenk om folk skulle svare at "du ser ut som ei rotte" liksom :ler:

Gjest Fruktfat
Skrevet (endret)
det er kjempestygt med lyst hår hvis du har rosa hud! :) ikke for å fornærme noen, men jeg har alltid ment at folk med slike farger så ut som griser...

det finnes lyst hår, også finnes det lyst hår. ;)

jeg bli skikkelig griserosa om jeg har lyst hår meg varm tone i, om jeg skal ha lyst hår må det være mot det kalde, altså tilnærmet hvitt.

har hatt rødt hår, men det måtte gå mot det rosa, og ikke det orange.

jeg har mørkt hår, og passer best i kalde hårfarger.

Endret av Fruktfat
Skrevet
men kanskje ikke akkurat svare at sånne mennesker ser ut som griser heller... Jeg kunne godt funnet på å spurt hva folk synes om hårfrisyren min, men tenk om folk skulle svare at "du ser ut som ei rotte" liksom  :ler:

Det må du regne med når du spør om hva folk synes. Man kan ikke regne med å få høre bare det man ønsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...