Gå til innhold

Friheten til å dele fra Bibelen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Etter den siste grunnlovendringen av 21. mai 2012 gjør den til lov at innbyggere i Norge har religionsfrihet, og at Den norske kirke fortsetter som en folkekirke som understøttes av staten. Den gjør også til lov at alle tros- og livssynsamfunn skal understøttes på lik linje.

Så………Ble det for provoserende for ateister at jeg kom med et bibelvers? Dette var rettet som støtte og oppmuntring til de kristne her på forumet som tåler å stå i alle debattene, samt direkte spørsmål om hvorfor ateister hater Gud. 

For det er ingen tvil det ligger mye følelser bak når mange kommentarer strømmet på og fåtall var hyggelige. Her ble det sinne, hets og latterliggjøring. Noen få ateister sa de ikke bryr seg og dette er helt innafor at de mener. 

Hele tråden ble faktisk slettet.
Jeg har ikke fått noe forklaring på dette, men jeg regner med det ble for mange hatmeldinger at moderator slettet hele tråden! 

Jeg siterer her et ordtak som har blitt brukt i svært langt tid, det er mange tusen år gammelt og det kommer fra Bibelen og Jesus selv fra Matteus evangeliet 

«Det hjertet er fylt av, det taler munnen»

Dette er en avslørende sannhet. 

Anonymkode: 0c0ad...329

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg vil at moderator forklarer hvorfor mitt innlegg om Ateister og hat mot Gud ble slettet. Er dette for direkte kost?

Jeg har ikke kommet med noe hat, tvert i mot. 

Hvis dere ser andre innlegg her både overskrift og innhold så må du/dere kunne se at dette er hat i en annen innpakning. 

Anonymkode: 0c0ad...329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...