AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #21 Del Skrevet 20. august 2022 Jeg ble mobbet av en på ungdomskolen, personen tok sitt eget liv å skolen var i sjokk, selv om jeg hatet personen, så felte jeg noen tårer forde. Anonymkode: 4da33...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #22 Del Skrevet 23. august 2022 Om hun ellers er grei så hadde jeg latt det gå. Jeg selv føler jeg sa noe dumt til min svigerinne i min mammas begravelse. Hun gråt så voldsomt og så plumpet jeg ut litt spøkete; "nå må ikke du begynne (å gråte) for da begynner jeg og"! Var bare noe teit som plumpet ut og jeg mente ikke noe vondt med det men har tenkt på det i ettertid.. Begravelse er en veldig spesiell setting. Anonymkode: a5481...f56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #23 Del Skrevet 23. august 2022 I noen begravelser gråter jeg lite eller ingenting, jeg bare fylles med melankoli og medfølelse med de etterlatte. Men når jeg har vært i begravelser til barn , da gråter jeg selv om jeg ikke var i familie med barnet som døde. Om en gråter eller ikke har ingenting å si for de pårørende iallefall. I pappa sin begravelse hadde vi mer enn nok med oss selv om vi også skulle brydd oss om hvem som gråt. Anonymkode: 55152...6d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #24 Del Skrevet 23. august 2022 Jøsses, hun må ha det vondt inni seg for å ikke bare henge seg opp i hvem som gråter og ikke i kirka, men også bestemme hvem som har rett til å gråte og ikke i kirka. Anonymkode: 73c17...61d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #25 Del Skrevet 25. august 2022 On 8/23/2022 at 9:51 AM, AnonymBruker said: Om hun ellers er grei så hadde jeg latt det gå. Jeg selv føler jeg sa noe dumt til min svigerinne i min mammas begravelse. Hun gråt så voldsomt og så plumpet jeg ut litt spøkete; "nå må ikke du begynne (å gråte) for da begynner jeg og"! Var bare noe teit som plumpet ut og jeg mente ikke noe vondt med det men har tenkt på det i ettertid.. Begravelse er en veldig spesiell setting. Anonymkode: a5481...f56 Det er en helt vanlig ting at blir sagt i sorg. Det ville jeg ikke tenkt på ett sekund Anonymkode: 2fde0...b43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå