Gå til innhold

Å gråte eller ikke gråte i begravelse.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble mobbet av en på ungdomskolen, personen tok sitt eget liv å skolen var i sjokk, selv om jeg hatet personen, så felte jeg noen tårer forde.

Anonymkode: 4da33...091

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om hun ellers er grei så hadde jeg latt det gå.

Jeg selv føler jeg sa noe dumt til min svigerinne i min mammas begravelse. Hun gråt så voldsomt og så plumpet jeg ut litt spøkete; "nå må ikke du begynne (å gråte) for da begynner jeg og"! 

Var bare noe teit som plumpet ut og jeg mente ikke noe vondt med det men har tenkt på det i ettertid.. Begravelse er en veldig spesiell setting.

Anonymkode: a5481...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I noen begravelser gråter jeg lite eller ingenting, jeg bare fylles med melankoli og medfølelse med de etterlatte. Men når jeg har vært i begravelser til barn , da gråter jeg selv om jeg ikke var i familie med barnet som døde.

Om en gråter eller ikke har ingenting å si for de pårørende iallefall. I pappa sin begravelse hadde vi mer enn nok med oss selv om vi også skulle brydd oss om hvem som gråt.

Anonymkode: 55152...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses, hun må ha det vondt inni seg for å ikke bare henge seg opp i hvem som gråter og ikke i kirka, men også bestemme hvem som har rett til å gråte og ikke i kirka.

Anonymkode: 73c17...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/23/2022 at 9:51 AM, AnonymBruker said:

Om hun ellers er grei så hadde jeg latt det gå.

Jeg selv føler jeg sa noe dumt til min svigerinne i min mammas begravelse. Hun gråt så voldsomt og så plumpet jeg ut litt spøkete; "nå må ikke du begynne (å gråte) for da begynner jeg og"! 

Var bare noe teit som plumpet ut og jeg mente ikke noe vondt med det men har tenkt på det i ettertid.. Begravelse er en veldig spesiell setting.

Anonymkode: a5481...f56

Det er en helt vanlig ting at blir sagt i sorg. Det ville jeg ikke tenkt på ett sekund

Anonymkode: 2fde0...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...