AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #1 Skrevet 13. juli 2022 Hva syns du foreldre ikke har på seg ordentlige sko når de leverer ungen sin? Er det innafor å gå i crocs eller slippers? Anonymkode: d2060...e61
Sofakona Skrevet 13. juli 2022 #2 Skrevet 13. juli 2022 Og et nytt innlegg om dårlig foreldre? Eller lurer du på deg selv....eller... Vet du hva..jeg har levert i Crocs og slippers etc....og siden du starter denne tråden må du jo ha noe du synes om meg....
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #3 Skrevet 13. juli 2022 En av pappaene i batnehagen leveree alltid i utslitte crocs og grå joggebukse. Har ikke inntrykk av at folk tenker så nøye over det? Anonymkode: 313d2...557
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #4 Skrevet 13. juli 2022 Om de har på seg Crocs eller slippers så får det være opp til dem. Men for deres del så håper jeg ikke at de kjører bil i det. Anonymkode: 48a43...83a 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #5 Skrevet 13. juli 2022 Til og med jeg som aldri leverer udusjet eller usminket har levert i crocks. *ler* Både skole og barnehage. Og ja, kjørte bil i det også. Nå bruker jeg ikke crocks lenger, da jeg har andre sko som er like kjappe å få på meg. Tror ikke bhg så hvilke sko jeg hadde på, de tok jeg jo av i yttergangen? Anonymkode: 9641f...14a
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #6 Skrevet 13. juli 2022 Jeg bruker sånne birkenstock. Hele året. Anonymkode: f2d45...861
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #8 Skrevet 13. juli 2022 Haha, hva i alle dager - hvilket skotøy foreldre har på har jo ingenting å si 🙈 Anonymkode: 5cff2...fa5
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #9 Skrevet 13. juli 2022 Ville ikke tenkt veldig over det. Perioden med små barn kan oppleves rimelig slitsom for mange (og noen dager er verre enn andre), så det er vel ikke uvanlig å se foreldre ikledd noen mindre glamorøse antrekk i løpet av den livsfasen. Så lenge barna alltid ser ut til å ha det fint og foreldrene ikke virker bekymringsfullt utslitte over lengre tid tenker jeg at (til og med) crocs er innafor 😀 Anonymkode: 83b39...aa2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #10 Skrevet 13. juli 2022 Får litt inntrykk av at alle disse "hva tenker du" - trådene handler om å virke ressurssterk? Hva tenker du om naboen min? Begge er kirurger, og jeg har sett dem begge på morgenen iført flip-flops og strandtøy 😱😱😱😱😱 MED BARNA SINE 😱😱😱😱😱😱 Anonymkode: 99e20...afe 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #11 Skrevet 13. juli 2022 Hvis de kjører bil i crocs så er de uansvarlige foreldre. Det er farlig. Anonymkode: ed4cd...ab7 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #12 Skrevet 13. juli 2022 26 minutter siden, AnonymBruker said: Hva syns du foreldre ikke har på seg ordentlige sko når de leverer ungen sin? Er det innafor å gå i crocs eller slippers? Anonymkode: d2060...e61 Hva faen har egentlig det å si? Hvordan påvirker det livet ditt? Gjør det livet og hverdagen vond? Hva pokker er greia med å bry seg om hvite, vestlige idiotproblemer som dette? Skaff deg en hobby, for pokker! Anonymkode: e7429...127 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #13 Skrevet 13. juli 2022 Da tenker jeg, 'der er en som veit å leve comfy' å vurderer om jeg burde kjøpe slike selv. Anonymkode: a332e...086
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #14 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hva syns du foreldre ikke har på seg ordentlige sko når de leverer ungen sin? Er det innafor å gå i crocs eller slippers? Anonymkode: d2060...e61 Herregud hvordan har Norge blitt...Crocs er da supert på sommern og innendørs. Bruker de hele tiden sjøl. Alt er feil nå tildags og ikke pedagoisk korrekt jeg forstår godt at våre nye landsmenn med barn sliter når de skal inn i skole og barnehage med klær og utstyr. Og nordmenn også som ikke kan henge med på Bergans, Addidas, Nike hysteriet. Anonymkode: 80e43...86e
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #15 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvis de kjører bil i crocs så er de uansvarlige foreldre. Det er farlig. Anonymkode: ed4cd...ab7 Øh, hvordan er dette farlig? Kjører med crocs, eller uten sko hele tiden. Finnes det noen statistikk som viser at dette er mer farlig enn å kjøre med tradisjonelt fottøy? Vil anta at det er langt flere foreldre som fikler med mobiltelefonen mens de kjører (med "godkjent fottøy") barna til barnehagen, men det kan du selvfølgelig ikke "se" på dem. Anonymkode: f9428...9c0 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #16 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Øh, hvordan er dette farlig? Kjører med crocs, eller uten sko hele tiden. Finnes det noen statistikk som viser at dette er mer farlig enn å kjøre med tradisjonelt fottøy? Vil anta at det er langt flere foreldre som fikler med mobiltelefonen mens de kjører (med "godkjent fottøy") barna til barnehagen, men det kan du selvfølgelig ikke "se" på dem. Anonymkode: f9428...9c0 https://nye.naf.no/trafikksikkerhet/velg-riktig-sko-i-bilen Anonymkode: ed4cd...ab7 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #17 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): https://nye.naf.no/trafikksikkerhet/velg-riktig-sko-i-bilen Anonymkode: ed4cd...ab7 Ikke nevnt et ord om crocs i den artikkelen. Skjønner at flip flops, sandaler og høyhælte sko kan være ugunstig å bruke, men crocs går veldig fint til det aller meste😊 Anonymkode: f9428...9c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå