Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

begynte med mascara som 30-åring,fiksing av øyebryn somm 33 år.nå skal resten av ansiktet til pers.

med høsten kommer et grått og rødt ansikt som trenger et eller annet som dekker og frisker opp.foundation,ID pudder...?hudpleiern tok på meg et slags pudder fra ID.dekket fint,men det så jævlig ut;klovneaktig.grøss.kan jo bare være feil nyanse.

så tips om selvbrunings fra clarins.den skal jeg prøve.

så er det øynene...aner ingenting jeg.hvordan legge på sminke.ok,skjønner at jeg må prøve meg fram.men hva bør jeg ha liksom?

takknemlig for svar! kanskje det finnes "oppskrifter" på nett.gidder ikke bruke 500 kr på kurs i alle fall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei.

begynte med mascara som 30-åring,fiksing av øyebryn somm 33 år.nå skal resten av ansiktet til pers.

med høsten kommer et grått og rødt ansikt som trenger et eller annet som dekker og frisker opp.foundation,ID pudder...?hudpleiern tok på meg et slags pudder fra ID.dekket fint,men det så jævlig ut;klovneaktig.grøss.kan jo bare være feil nyanse.

så tips om selvbrunings fra clarins.den skal jeg prøve.

så er det øynene...aner ingenting jeg.hvordan legge på sminke.ok,skjønner at jeg må prøve meg fram.men hva bør jeg ha liksom?

takknemlig for svar! kanskje det finnes "oppskrifter" på nett.gidder ikke bruke 500 kr på kurs i alle fall.

Om du ikke har peiling kan det jo være en fordel å ta et kurs når du får med deg produkter for samme summen. Mest sannsynlig trenger du jo noe ny sminke også.

Gjest Gjest_Katrine_*
Skrevet

Hvilke farger er du/har du..? Ikke kjøp før du vet hva du kler, det er mitt råd =) Først da kan du begynne lete etter det som er deg og dine farger. Da blir det også mye mer morsomt =)

Jeg er utrolig makeup fan og har vært det siden jeg var bitteliten, så dette synes jeg hørtes kjeempe spennende ut : ) En kan gjøre så mye med litt makeup og det gjør så mye med selve helhetsbilde av en selv : )

Skrevet

Det kommer veldig an på fargene dine ja.

Hvis du er nordisk/lys som meg (jeg er 32) og ikke vil se oversminket ut anbefaler jeg følgende:

Hud: Sørg for pen, ren, glatt hud. Bruk gjerne selvbruner (ikke for mørk) 1 gang i uken. Da tar du vaselin på øyenbrynene så de ikke blir gule og tørker av dem etterpå. Bruk en bomullspad med litt vann på til å jevne ut hårfestet. Concealer! Jeg har en flytende fra Clinique til under øynene (du ser mye yngre ut med concealer under øynene) og en egen stift til evt urenheter.

Kan eventuelt ta litt rouge 8ikke for mørk) på med en tykk kost. Smil og børst det på der kinnet buler ut....

Øynene: jeg har svært lyse øyevipper, så enten farger jeg dem eller legger på maskara først på oversiden av vippene (med øyet lukket) og så "riktig vei" etterpå. Klin tar du bort med en q-tip dyooet i sminkefjerner.

Og evenuelt litt rosarød øyeskygge.

Øyenbryn: Farger dem forsiktig... Fyller forsiktig ut med øyenbrynsblyant og børster dem forsiktig. NB! Lange hår må klippes. Da ser man gammel ut...

Munn: Til hverdag velger jeg masse lebepomade og en rød lipgloss.

Festmeg: En god foundation i tillegg (feks Chanel satin), mørkere øyenskygge (lilla/grå) og rødbrunlilla lepper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...