Gå til innhold

Dealbreaker om daten er en pisseguri som ikke vasket hendene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun skulle en tur på toalett for å tisse. Jeg hørte hun flushet ned toalettet, men ikke at vannet i vasken gikk. Hun vasket ikke hendene etterpå. For sikkerhetsskyld gikk jeg også på toalett for å tisse så jeg kunne få det bekreftet. Men nei! Vasken var tørr. 
Er det vanlig at jenter ikke vasker hendene etter de har tisset? Kun når de har bæsjet?

Anonymkode: adece...5dd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør heller ikke det, med mindre jeg har vært ute eller skal lage mat. Hvorfor må man vaske hendene når man bare har tisset?

Anonymkode: a5874...d0d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er vel like vanlig som at menn ikke gjør det... Men ekkelt? Ja!

Anonymkode: a4829...ac4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er vel like vanlig som at menn ikke gjør det... Men ekkelt? Ja!

Anonymkode: a4829...ac4

Hva er ekkelt med det?

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er en sikker dealbreaker. Å ikke vaske hendene etter å ha vært på do, uansett hva man har gjort eller ikke gjort, er vanvittig uhygienisk og ekkelt.

Når hun så tydelig ikke vasker hendene der hadde jeg begynt å lure på hva andre ekle ting hun gjør som du faktisk ikke ser.

En motbydelig person er sjeldent motbydelig kun på et område.

Anonymkode: c64be...02d

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri orket å være med noen som ikke vasker hendene etter dobesøk. Totalt uaktuelt.

Da tenker jeg at vedkommende har andre problemer også, hvis man ikke har fattet selv det mest elementære innen hygiene.

Anonymkode: 2f8ca...a41

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg gjør heller ikke det, med mindre jeg har vært ute eller skal lage mat. Hvorfor må man vaske hendene når man bare har tisset?

Fysj. Bare når du skal lage mat? Hva når du øver på å lage barn? Er jo viktig med renslighet da og. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Greit nok at hun var en bakfull ons-date, men man vasker jo hendene på automatikk uansett?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Greit nok at hun var en bakfull ons-date, men man vasker jo hendene på automatikk uansett?

Hvorfor gjør man det? Frdi samfunnet har sagt at slik skal det være? Gull verdt for de som produserer såpe det.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gjør man det? Frdi samfunnet har sagt at slik skal det være? Gull verdt for de som produserer såpe det.

Er dette en konspirasjonsteori jeg ikke har fått med meg?

-Samfunnet lurer folk til å vaske hendene etter å ha vært på do, slik at såpefabrikantene skal tjene masse penger ??

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da trekker du ikke ned vann i toalettet, går jeg ut fra? Eller synes du det er helt kurant å risikere e-coli på handa? 

Anonymkode: f3524...2c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du kan vanne ut flytende såpe om du er kjip. Eller ta med deg en tom beholder på offentlig toalett og melke den litt. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da trekker du ikke ned vann i toalettet, går jeg ut fra? Eller synes du det er helt kurant å risikere e-coli på handa? 

Selvfølgelig drar jeg ned. Gjort det så lenge jeg kan huske og aldri blitt dårlig av det, merkelig nok... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan vanne ut flytende såpe om du er kjip. Eller ta med deg en tom beholder på offentlig toalett og melke den litt. 

Vasker hender når jeg bæsjer og før jeg skal lage mat/etter jeg har vært ute. Det holder.

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig drar jeg ned. Gjort det så lenge jeg kan huske og aldri blitt dårlig av det, merkelig nok... 

Ikke sikkert at man har dødd av å ha kjørt uten bilbelte i alle år heller, det betyr ikke at det er spesielt smart.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vasker hender når jeg bæsjer og før jeg skal lage mat/etter jeg har vært ute. Det holder.

Nei, det holder faktisk ikke. Er det virkelig så fælt å vaske hendene?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ikke sikkert at man har dødd av å ha kjørt uten bilbelte i alle år heller, det betyr ikke at det er spesielt smart.

Du har helseangst eller?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det holder faktisk ikke. Er det virkelig så fælt å vaske hendene?

Jeg mener det holder.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du blur ikke dårlig av det siden kroppen din er vant til det. Men alle rundt deg spiser ditt tiss som du sprer rundt. Så aæhvus du er litt glad i de spanderer du på deg litt vann og såpe. Palmolive koster bare 11.90 på Kiwi.

Anonymkode: c64be...02d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du har helseangst eller?

Helseangst fordi man vasker hendene etter dobesøk og bruker bilbelte? 

🤣🤣🤣

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...