Messi8081 Skrevet 13. juli 2022 #1 Skrevet 13. juli 2022 (endret) Hvordan sier man opp en fast jobb man ikke har jobbet i så lenge? takk for svar Endret 14. juli 2022 av Messi8081
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #2 Skrevet 13. juli 2022 Messi8081 skrev (6 timer siden): Er gravid og har vært sykmeldt i 5 uker. Har u lønnet sykmelding. Er snakk om ny fast jobb i dagligvare butikk. Jobbet i 1,5 uke før jeg ble sykemeldt. Blir nødt til å sykemelde meg lenger og kommet frem til at jeg ikke ønsker å jobbe i dagligvare butikk. Merk- har ikke tjent meg opp nok til å få foreldrepenger uansett og hvertfall ikke dersom jeg forlenger sykemeldingsperioden. Kommer til å søke om engangsstønad og søke ny jobb en tid etter fødsel. Er gift og økonomien er god hos oss generelt. lurer på hvordan jeg kan gå fram. Sjefen og leder vet at jeg er gravid osv. Får meg ikke ut av hus så er det greit å ringe først (hva kan jeg si) også sende oppsigelse på Mail? takk for svar Det er vel bare å sende oppsigelse på mail. Anonymkode: c6d4b...330
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå