AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #1 Skrevet 13. juli 2022 Er det andre her som våkner med smerter? Dette har vært en greie for meg i over ett år nå, våkner om morgenen med smerter i ankler, føtter og rygg hovedsaklig. Det er så vondt at jeg får lyst til å bli i sengen og har egentlig ikke lyst til å stå opp og dra på jobb, føles ikkesom kroppen er godt nok uthvilt. Men smertene blir ikke bedre av å ligge i sengen. Jeg sliter med arbeids lyst på grunn av dette og kjenner meg mer sliten enn før. Har vært gjennom utredninger og har noen betennelser etc... men ikke noe større enn fibromyalgi diagnostisert. Er det noen som har gode råd om hvordan man kan takle kroniske smerter, våkne dra seg på jobb, føle seg inspirert til å stå opp.... Jeg har ikke hatt det slik før... kun de 1-2 siste årene. Anonymkode: 68d42...386
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #2 Skrevet 13. juli 2022 Bevegelse- yoga- starte dagen med en varm dusj og så leve videre med det. Prøv følg med på kostholdet - for noen kan økt bedisthet der lindre noe god bedring! Anonymkode: da281...61e
Havspeil Skrevet 13. juli 2022 #3 Skrevet 13. juli 2022 (endret) Hadde det slik i årevis. Mistenker fibriomyalgi, da det går i familien. Men ikke gått til lege. Jeg fikk et tips om å redusere / kutte ut melk. Det hjalp kjempemye 🙂 Om jeg nå drikker noen glass melk, og særlig over dager, så kommer stivheten og smertene tilbake. Da våkner jeg så stiv på natta,at jeg nesten ikke kan bevege meg. Eller våkner dritsliten. Har hørt at det også kan hjelpe å ikke spise svin. Har ikke testet ut det, da det virker greit å spise det. Endret 13. juli 2022 av Havspeil
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #4 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er det andre her som våkner med smerter? Dette har vært en greie for meg i over ett år nå, våkner om morgenen med smerter i ankler, føtter og rygg hovedsaklig. Det er så vondt at jeg får lyst til å bli i sengen og har egentlig ikke lyst til å stå opp og dra på jobb, føles ikkesom kroppen er godt nok uthvilt. Men smertene blir ikke bedre av å ligge i sengen. Jeg sliter med arbeids lyst på grunn av dette og kjenner meg mer sliten enn før. Har vært gjennom utredninger og har noen betennelser etc... men ikke noe større enn fibromyalgi diagnostisert. Er det noen som har gode råd om hvordan man kan takle kroniske smerter, våkne dra seg på jobb, føle seg inspirert til å stå opp.... Jeg har ikke hatt det slik før... kun de 1-2 siste årene. Anonymkode: 68d42...386 Dårlig madrass? Anonymkode: 7415e...4b8
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #5 Skrevet 13. juli 2022 Mulig madrassen trengs å byttes ut... men det forklarer ikke smertene i føtter og ankler... fotsmertene gjør at jeg ikke har lyst til å reise meg opp for å stå på dem... Havspeil; Melk drikker jeg så å si aldri, men spiser smør og ost, gjelder det alle melkeprodukter at det bør kuttes? Svinekjøtt spiser jeg sjelden uansett kanskje toppen en gang i mnd. TS Anonymkode: 68d42...386
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå