AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #1 Skrevet 13. juli 2022 Hvorfor kan ikke SP, AP, Høyre, SV, KrF, MDG og V bare utlyse at de skal utføre folkemord på alle som tjener mindre enn 500k i året, så blir vi ferdige med det? Jeg hadde foretrukket det I stedet for denne jævla seigpiningen med økte priser på alt, men så vidt økt lønn. Er jo åpenbart at det er det de vil når vi får så utrolig dårlig kjøpekraft. Anonymkode: 6a80d...b00
Fru Uperfekt Skrevet 13. juli 2022 #2 Skrevet 13. juli 2022 En må bare drite i luksus så hår det stort sett bra
Mardrøm Skrevet 13. juli 2022 #3 Skrevet 13. juli 2022 (endret) Det finnes ingen land i verden hvor folk som tjener under gjennomsnittet, har det bedre enn i Norge. Politikernes jobb er å sørge for at også kommende generasjoner skal få glede av velstanden. Da må vi som er yrkesaktive eller pensjonister nå, faktisk holde litt tilbake Endret 13. juli 2022 av Mardrøm 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #4 Skrevet 13. juli 2022 19 minutter siden, Fru Uperfekt said: En må bare drite i luksus så hår det stort sett bra Drite i luksus? Er det luksus å bo i en 40m2 leilighet og ha en 15 år gammel bil og så sitte igjen med 3000kr etter mat, bensin og strøm er betalt. Fy faen du må jo ha røyket tjall og vært uteligger hvis du synes DET er luksus. Anonymkode: 6a80d...b00 2
Fru Uperfekt Skrevet 13. juli 2022 #5 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Drite i luksus? Er det luksus å bo i en 40m2 leilighet og ha en 15 år gammel bil og så sitte igjen med 3000kr etter mat, bensin og strøm er betalt. Fy faen du må jo ha røyket tjall og vært uteligger hvis du synes DET er luksus. Anonymkode: 6a80d...b00 Jeg har større bolig enn deg, men så er vi en hel familie Har bodd på 32kvm med flere barn så vet det går, trangt som F men det går 40kvm for 1p er luksus 🙂 Nå vet jeg ikke hvor høye strømregningene dine er ei heller mat og bensinutgiftene dine så kan ikke si noe om du sløser der eller ei
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #6 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvorfor kan ikke SP, AP, Høyre, SV, KrF, MDG og V bare utlyse at de skal utføre folkemord på alle som tjener mindre enn 500k i året, så blir vi ferdige med det? Jeg hadde foretrukket det I stedet for denne jævla seigpiningen med økte priser på alt, men så vidt økt lønn. Er jo åpenbart at det er det de vil når vi får så utrolig dårlig kjøpekraft. Anonymkode: 6a80d...b00 Det har jo bare så vidt begynt. 🤓 Med lavere kjøpekraft forsvinner også en del stillinger for lavtlønte innen varehandel og tjenester folk ikke anser som nødvendige. Så gled deg til å miste jobben på toppen av det hele! Det blir stas! Anonymkode: 7d0a6...7d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå