Gå til innhold

Hvordan slutte å squirte? :/

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 25 og har aldri squirtet før nå for første gang for to uker siden. Jeg er til info ikke i et forhold så om der skjer under sex vet jeg ikke enda.. men nå squirter jeg hver gang jeg fingrer og det er så fortvilende nå. Jeg har høy sexlyst og onanerer 2-3 ganger hver dag, men nå vil jeg liksom ikke siden jeg spruter så mye. Misforstå meg rett, det føles deilig, men jeg vil jo ikke måtte stå i dusjen hver gang?

Jeg legger ned håndkle i senga, men noen ganger kommer det en del og da går det gjennom eller det spruter litt til siden

Om jeg ikke holder igjen så kan jeg småsprute under hele fingringa, men det prøver jeg å unngå nå. Under orgasmen klarer jeg ikke og da bare skjer det uansett

noen tips? ://

Anonymkode: 6b34e...4d6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare slipp løs- eller tiss før du fingrer?

Anonymkode: 3aae2...24a

Skrevet

Det er jo bare deilig!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Bare slipp løs- eller tiss før du fingrer?

Anonymkode: 3aae2...24a

Fungerer ikke å tisse før sex/onanering, TS det er naturlig ikke hold igjen

Anonymkode: 37666...15b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt naturlig, du har jo funnet ut hvordan du kan få til det👍😊 Mye søl ja, men hva så💦💦

Anonymkode: cc18b...04a

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (18 minutter siden):

Det er jo bare deilig!

Hva  er deilig med å måtte vaske sengetøy og møbler og klær og gulv hver gang man har onanert? Bare søl!

Synes du det er deilig å vaske sæd av sofaen også?

Anonymkode: 71d2f...469

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva  er deilig med å måtte vaske sengetøy og møbler og klær og gulv hver gang man har onanert? Bare søl!

Synes du det er deilig å vaske sæd av sofaen også?

Anonymkode: 71d2f...469

Jeg har lang erfaring med squirting under sex. Tisselaken og håndklær løser det aller meste. Å vaske ned møbler har aldri vært en problemstilling.

For meg veier den ekstra bonusen mange ganger opp for den minimale ulempen, og jeg deler gjerne den ekstra lille byrden.

Sjansen er stor for at du selv har sittet i sofaen hjemme hos en squirter og aldri merket det. Bare nevner det. 😉

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bruk tisselaken. Ellwr tiss før du onanerer. 

Anonymkode: def3e...7c6

Skrevet

Underlag i senga🤗

Squirter nesten hver gang jeg og🤗

Skrevet

Skjønner frustrationen! Vi har tisselaken liggende fast på sengen, men jeg har gått litt lei av å skifte laken og sånt hver gang. Det blir jo kjempevått! 🥴

Jeg har oppdaget at hvis jeg drakk lite og gikk på do rett før, ble det mindre, men fortsatt mye. Det som har størst betydning for meg, er måten stimuli. Press mot fremre skjedevegg og at jeg kniper mye med pc-muskelen, gjør at jeg squirter mer. Lar jeg være, squirter jeg mindre (og orgasmen blir dessverre mindre intense i samme slengen). 🤨

Det fine er at det å squirte faktisk er en treningssak og hvis man ikke squirter på en stund er min erfaring at det blir vanskeligere. Forskere har undersøkt mange kvinner og oppdaget at kvinner som squirter har flere åpninger i Skenes kjertler (som produserer squirten) enn kvinner som ikke squirter. Etter at en kvinne i undersøkelsen, lærte å squirte, undersøkte forskerne henne på ny. Da hadde hun fått flere åpninger i kjertlene. Så hvor mye man squirter har sammenheng med hvor mange åpninger det er i Skenes kjertler. 🤔

Mine kjertler må ha hatt mange åpninger, for jeg squirtet MASSE! Men så skjedde litt andre ting i livet vårt og vi hadde en periode med lite sex. Etter den perioden squirtet jeg (nesten) ikke. Jeg kan fortsatt, men ikke i så store mengder. Og det synes jeg er litt kjekt. 👍

Så mitt tips er å endre type stimuli (og kanskje roe litt ned) en periode. Alternativt, må du prøve å finne en bedre måte å beskytte møbler på slik at det «oppryddingen» blir enklere etterpå…

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar dere!  

Jeg tisser som regel før og det gjør ikke særlig forskjell.. 

Savner å kunne fingre når jeg vil og hvor som helst hjemme uten å tenke på at jeg søler, syns situasjonen er litt kjip. 

TS

Anonymkode: 6b34e...4d6

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan sprute i stråle? Hos meg bare splæsjer det ut via skjeden? Det renner nedover penis på en måte. Vil gjerne få til fontene ut.

Anonymkode: 8f642...9b5

Skrevet

Jeg synes det lyder dejligt. Jeg er vild med kvinder der sprøjter, desværre er der ikke så mange der kommer dertil.

Havde selv en kæreste som gjorde det og vi nød det begge så meget. Og det var ikke få gange vi begge kom ud over hinanden - også med tøjet på.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg squirter når jeg får orgasme mens vi har sex. Syntes det er helt jævlig og føler meg skikkelig ekkel. Det starta først da jeg ble gravid første gang og sliter fortsatt med det 3 år senere... Her er løsningen bare at jeg har sluttet å komme under sex, og tar heller orgasmene på egenhånd en annen gang. 

Anonymkode: 7c1a6...c20

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg squirter når jeg får orgasme mens vi har sex. Syntes det er helt jævlig og føler meg skikkelig ekkel. Det starta først da jeg ble gravid første gang og sliter fortsatt med det 3 år senere... Her er løsningen bare at jeg har sluttet å komme under sex, og tar heller orgasmene på egenhånd en annen gang. 

Anonymkode: 7c1a6...c20

Du er nok slapp i bekkenbunnen og tisser på deg. Knipeøvelser kan hjelpe.

Anonymkode: 8f642...9b5

AnonymBruker
Skrevet

Squirt er bare deilig.

Bruk håndkle, tisselaken ol eller ha sex i dusjen. 

Anonymkode: cd7aa...b04

Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse og svar til dette. Elaine Marley, mod. 

Skrevet

Her burde overskriften heller vært; «Hvorfor slutte å squirte?»

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...