Gå til innhold

Han var utro uten kondom, men har ikke testet seg før han hadde sex med meg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig oppdaget at min mann gjennom flere år var utro i fjor.

Han hadde seg et par ganger med en kvinne, og brukte ikke kondom og testet seg heller ikke hos legen etterpå!

Jeg fikk sjokk da han fortalte det, og løp av gårde til legen for å teste meg for alt fra klamydia til hiv.

Foreløpig er jeg ikke smittet av noe, men har ikke fått svar på hiv-test.

Dette er en ansvarlig familiemann som er ordentlig, veldig rasjonell og har orden i sysakene sine.

Han er litt hypokonder og kjenner stadig et eller annet som stikker og spør meg om hva det kan være, i tillegg går han gjerne en gang ekstra til legen med en føflekk som ser rar ut, derfor er det så sjokkerende at han har pult uten kondom, ikke testet seg og hatt sex med meg i månedsvis etterpå.

Hva f*** er det som foregår i hodet på folk som er utro uten kondom og som fortsetter å ha sex med partneren sin?

Jeg har skreket til han at han for det første kunne gjort damen gravid, fått hiv og smittet meg med klamydia, gonore og kjønnsvorter, men blir bare sint og ber meg tie stille.

Damen han hadde sex med har nok ikke hatt så mye sex, men likevel drar det livsfarlig!

Han sier han var veldig full første gangen og brisen andre/tredje gangen, men det er faen meg ingen unnskylding🤬

Har lyst å brenne han på bål👹

Anonymkode: b70d9...294

• Liker 1
  • Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nesten litt satt ut av at du kun fokuserer på kjønnssykdom. Ettersom du har testet deg, og nå fått svarene, stikker du da? Virker som om han ikke bryr seg siden han ber deg om å være stille når du er opprørt. Kast rasshølet på dør!

Endret av Turtellure12
  • Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror du at alle unntatt deg har kjønnsykdom?

Anonymkode: 4f002...725

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Turtellure12 skrev (Akkurat nå):

Nesten litt satt ut av at du kun fokuserer på kjønnssykdom. Ettersom du har testet deg, fått svarene, stikker du da? Virker som om han ikke bryr seg siden han ber deg om å være stille når du er opprørt. Kast rasshølet på dør!

Er på vei ut døra og i full gang med å finne meg et nytt sted å bo!

Synes det er så motbydelig og ekkelt at han har stukket pikken i en annen dame uten beskyttelse, og så har han sex med meg daglig/ukentlig i 10 måneder etterpå🤮

Da jeg spurte hva han hadde gjort hvis damen hadde blitt gravid og ville beholde barnet, eller om han ble hiv-smittet og smittet meg etterpå, men det vil han ikke svare på.

Ts 

• Hjerte 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes det er så motbydelig og ekkelt at han har stukket pikken i en annen dame uten beskyttelse, og så har han sex med meg daglig/ukentlig i 10 måneder etterpå🤮

Da jeg spurte hva han hadde gjort hvis damen hadde blitt gravid og ville beholde barnet, eller om han ble hiv-smittet og smittet meg etterpå, men det vil han ikke svare på.

Ts 

Fysj! For et rasshøl. Godt å høre TS, at du stikker. Masse lykke til videre i livet

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror du at alle unntatt deg har kjønnsykdom?

Anonymkode: 4f002...725

Nei selvfølgelig ikke, men man tar jo en stor risiko når man har sex med folk man ikke kjenner så godt.

Det verste er jo hvis damen hadde blitt gravid, så jeg skjønner ikke at hun gikk med på å ha sex uten prevensjon.

Han hadde jo ikke noen følelser for henne men ville bare ha sex sier han.

Han fikk mer enn nok sex her hjemme men han ville vel prøve en annen dame, men da burde han tenkt med det store hodet og tatt på seg en kondom.

Ts 

• Liker 1
Gjest Chroma
Skrevet

Det er noe av det styggeste man kan gjøre mot en annen, å være utro og på toppen av det hele risikere å smitte de med sykdommer. Har dessverre opplevd det samme, fikk heldigvis ingen sykdommer. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen som har vært utro uten kondom forklare meg hva de tenker på når de gjør det?

Særlig hvis de har en partner der hjemme som de har sex med etterpå.

Ts 

• Liker 5
Skrevet

Han hadde mista min respekt, for og være så uansvarlig og respektløs ovenfor deg! 

Hadde sendt mannen på dør.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Må si du virker litt hysterisk med tanke på kjønnssykdommer, det er ikke slik at hver 4 nordmann har HIV heller, hadde det vært i andre land kunne jeg forstått, men her?

Anonymkode: 8a88c...28c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar en sjanse og gjetter at dette er en husstand hvor det ikke er vanlig å snakke mye om følelsene sine.

Fokuset ditt på kjønnssykdommer høres ut som om at du finner et vikarierende tema hvor du kan uttrykke ditt sinne, men at sinnet skal handle om ansvarlighet og rasjonalitet heller enn sviket du føler ved at han oppsøkte en annen kvinne. Er det fordi du vil velge en vinkling hvor du vet at du "vinner" diskusjonen? Har du vanskeligheter med å kreve at dine emosjonelle behov er like viktige som de rasjonelle?

Eller mener du helt seriøst at ditt største problem med dette er at han ikke testet seg?

Jeg får litt rare vibber av dette. Det kan være lurt å snakke med en psykolog. Det er generelt lurt etter samlivsbrudd, men det kan være lurt å få litt orden på de emosjonelle "sysakene" når du begynner å vurdere nye partnere. Kanskje du skal gjøre et mindre "rasjonelt" valg og mer følelsesstyrt valg neste gang?

Anonymkode: 3c415...8ff

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.7.2022 den 0.46):

Ts 

Det ER ekkelt, jeg er fullstendig enig med deg. Én ting er å være utro, det er enda mye verre at han 1) ikke sa noenting og 2) hadde sex med deg etterpå.

Anonymkode: 5ac1a...40a

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Må si du virker litt hysterisk med tanke på kjønnssykdommer, det er ikke slik at hver 4 nordmann har HIV heller, hadde det vært i andre land kunne jeg forstått, men her?

Vet du ikke at klamydia florerer her? Og gonoré er på vei til å bli behandlingsresistent? Det er veldig kjipt om man har uflaks. 

Anonymkode: 5ac1a...40a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Utroskap er helt jævlig og å være utro uten å bruke kondom er dobbelt så jævlig!

Man tar en helsikes stor sjanse for å bli smittet med et eller annet faenskap og så smitte sin kjæreste og risikere hennes/ hans helse!

Dessuten føles det ekstra skittent og motbydelig å ha sex med sin kjæreste, etter at han har vært utro og ikke brukt beskyttelse.

Jeg kjente en gang en dame som hadde blitt hiv smittet av sin utro mann, og denne damen er ikke lenger blant oss...

Ts 

• Liker 3
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tar en sjanse og gjetter at dette er en husstand hvor det ikke er vanlig å snakke mye om følelsene sine.

Fokuset ditt på kjønnssykdommer høres ut som om at du finner et vikarierende tema hvor du kan uttrykke ditt sinne, men at sinnet skal handle om ansvarlighet og rasjonalitet heller enn sviket du føler ved at han oppsøkte en annen kvinne. Er det fordi du vil velge en vinkling hvor du vet at du "vinner" diskusjonen? Har du vanskeligheter med å kreve at dine emosjonelle behov er like viktige som de rasjonelle?

Eller mener du helt seriøst at ditt største problem med dette er at han ikke testet seg?

Jeg får litt rare vibber av dette. Det kan være lurt å snakke med en psykolog. Det er generelt lurt etter samlivsbrudd, men det kan være lurt å få litt orden på de emosjonelle "sysakene" når du begynner å vurdere nye partnere. Kanskje du skal gjøre et mindre "rasjonelt" valg og mer følelsesstyrt valg neste gang?

Anonymkode: 

Hadde han blitt forelsket i denne kvinnen så hadde jeg forstått det bittelitt bedre, men han har sagt at han oppsøkte henne fordi han var kåt og jeg ikke var tilgjengelig.

Noen dager etter avslørelsen fikk jeg vite at han ikke brukte kondom og ikke testet seg etter utroskapen.

Så har vi hatt sex i 10 måneder uten at han har fortalt at han har vært utro, så når jeg får vite på toppen av det hele at han ikke har brukt kondom, ikke har testet seg og har hatt sex med meg ukentlig i 10 måneder etterpå, så er det ikke rart jeg klikker.

Det er så uansvarlig som det overhodet er mulig er være.

Det er så jævlig ekkelt og motbydelig, og min sorg og sinne over utroskapen har gått i bølger for hver dag som har gått den siste uken.

Jeg kommer inn i nye faser hver dag, der jeg har hengt meg opp i nye ting og de siste dagene har det vært det at han ikke har brukt kondom, og ikke testet seg etterpå!

Jeg forstår ikke hva mannen har tenkt på, og forstår bare ikke at det er mulig å være så blåst i hodet! Jeg har en barndomskompis som dessverre har blitt narkoman, og som er ruset omtrent 24/7.

Han puler rundt uten kondom, og jeg kan faktisk forstå det fordi han er så uansvarlig, sløv og neddopet/speedet, men kjæresten min som jeg har vært sammen med i åresvis, er et lite petimeter, ordentlig og skikkelig og tar aldri en unødvendig sjanse, og så gjør han dette mot meg og på toppen av det hele uten kondom og holder det skjult for meg i 10 måneder!?

Ikke rart jeg er på tuppa!

Ts 

• Liker 1
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.7.2022 den 0.51):

Nei selvfølgelig ikke, men man tar jo en stor risiko når man har sex med folk man ikke kjenner så godt.

Det verste er jo hvis damen hadde blitt gravid, så jeg skjønner ikke at hun gikk med på å ha sex uten prevensjon.

Han hadde jo ikke noen følelser for henne men ville bare ha sex sier han.

Han fikk mer enn nok sex her hjemme men han ville vel prøve en annen dame, men da burde han tenkt med det store hodet og tatt på seg en kondom.

Ts 

Kan jo hende hun er for gammel for barn eller også har testet seg før de hadde sex slik at de begge er rene.

Anonymkode: dbf4d...53f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Kan jo hende hun er for gammel for barn eller også har testet seg før de hadde sex slik at de begge er rene.

Anonymkode: dbf4d...53f

Ja det kan jo være tilfelle men tror ikke at de avtalte på forhånd altså.

Ifølge han var den første gangen fyllesex der han hadde skjenket henne på alkohol i vår stue, og den andre gangen avtalte de å ta inn på hotell, og da var han brisen, sa han.

Jeg vet at denne damen ikke har hatt så mye sex, men hun kan jo ha sykdommer likevel.

Ts 

Skrevet

Det er sykt kjipt å høre!

Jeg og reagerer mest på at han har unngått å bruke kondom, å være utro er et emosjonelt svik men å ligge med noen uten beskyttelse forså å ha sex med partner er et brudd på samtykket og en helserisiko. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.7.2022 den 1.09):

Kan noen som har vært utro uten kondom forklare meg hva de tenker på når de gjør det?

Særlig hvis de har en partner der hjemme som de har sex med etterpå.

Ts 

Det klarte eksmannen min …. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Odine skrev (28 minutter siden):

Det klarte eksmannen min …. 

Hva var hans unnskylding for at han ikke brukte kondom? Han hadde sex med deg etterpå uten å teste seg eller?

Ts 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...