AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #1 Skrevet 12. juli 2022 Har datet en mann i 6 mnd. Han sier han elsker meg, introdusert meg til familien sin og snakker om framtiden med oss. Siden han introduserte meg som kjæresten sin til vennene sine og familien så tenkte jeg vi var seriøse. Så jeg endret sivilstatusen min på Facebook. Han ble sint. Sa han ikke var klar for det. Så jeg fikk spørsmål fra bekjente hvorfor jeg stod som i forhold med han, men han stod som singel. Nå føler jeg meg teit og fjernet det igjen. Har jeg en grunn til å være skuffet og lei meg? Anonymkode: 19319...841
Blåjojo Skrevet 13. juli 2022 #2 Skrevet 13. juli 2022 Merkelig oppførsel.. Men det er jo ikke status på fb som avgjør om dere er kjærester. Håper du fikk en litt bedre forklaring på hvorfor det var så galt å endre status på fb? 3
Diskusjon69 Skrevet 13. juli 2022 #3 Skrevet 13. juli 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Har datet en mann i 6 mnd. Han sier han elsker meg, introdusert meg til familien sin og snakker om framtiden med oss. Siden han introduserte meg som kjæresten sin til vennene sine og familien så tenkte jeg vi var seriøse. Så jeg endret sivilstatusen min på Facebook. Han ble sint. Sa han ikke var klar for det. Så jeg fikk spørsmål fra bekjente hvorfor jeg stod som i forhold med han, men han stod som singel. Nå føler jeg meg teit og fjernet det igjen. Har jeg en grunn til å være skuffet og lei meg? Anonymkode: 19319...841 Forundrer meg ikke om han snakker med andre jenter via FB og vil holde seg singel der. Men det blir opp til deg å finne ut av. Ingen som mener de virkelig elsker noen hadde blitt sint for det, her er det noe som skurrer.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #4 Skrevet 13. juli 2022 Om han ikke er aktiv på fb og ikke vil dele private ting for alle der, så.er det forståelig. Å dele hvem man er i forhold i er jo faktisk ganske privat. Verken meg eller samboer deler ting på fb. Ihvertfall ingen personlige opplysninger. Ville derfor blitt overrasket om han plutselig oppførte at var i forhold med meg på fb. Ihvertfall uten å snakke med meg om det. Vi har vært sammen i 7 år og gifter oss snart. Dette vil nok heller ikke føres på fb profilen. Trodde det var vanligst å prate med kjæresten på forhånd før man fører dem opp som forhold på fb. Og gjør man ikke det er vel normen å føre at man er i forhold FØR man skriver med hvem. Han hadde ikke trengt å bli sint, men han har lov å si han føler du overkjører ham litt. Det er forøvrog vel så privat å oppgi at man er singel på fb. Så akkurat den boten kunne han godt fjernet i respekt for deg som kjæreste… Anonymkode: 082d6...9d8 1
Maestro Skrevet 13. juli 2022 #5 Skrevet 13. juli 2022 Vi var sammen i 1.5 år før det kom på Facebook 😂 Han er ikke så aktiv der, men jeg er. Men jeg spurte da. Hadde blitt satt ut om noen ble sur for at en ønsker og vise at man har kjæreste på SoMe.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #6 Skrevet 13. juli 2022 At sivilstatus på fb har så mye og si skjønner jeg ikke du lærte nå kanskje at det lønner seg å fjerne sivilstatus og aldri endre det igjen så slipper en det problemet. Anonymkode: 754a7...4a2 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #7 Skrevet 13. juli 2022 Ikke gi kjæreste-fordeler til noen du ikke er kjæreste med. At han blir sur betyr jo bare at han flørter med flere. Anonymkode: 1bf42...e5e
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #8 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke gi kjæreste-fordeler til noen du ikke er kjæreste med. At han blir sur betyr jo bare at han flørter med flere. Anonymkode: 1bf42...e5e Ja litt redd for det. Ikke gjort så mye offentlig som kjærester. Vært ute å spiste noen ganger i begynnelsen. Vært på et par fester med meg 🤷♀️ vet liksom ikke helt hvor jeg har han.. ts Anonymkode: 19319...841
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #9 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Om han ikke er aktiv på fb og ikke vil dele private ting for alle der, så.er det forståelig. Å dele hvem man er i forhold i er jo faktisk ganske privat. Verken meg eller samboer deler ting på fb. Ihvertfall ingen personlige opplysninger. Ville derfor blitt overrasket om han plutselig oppførte at var i forhold med meg på fb. Ihvertfall uten å snakke med meg om det. Vi har vært sammen i 7 år og gifter oss snart. Dette vil nok heller ikke føres på fb profilen. Trodde det var vanligst å prate med kjæresten på forhånd før man fører dem opp som forhold på fb. Og gjør man ikke det er vel normen å føre at man er i forhold FØR man skriver med hvem. Han hadde ikke trengt å bli sint, men han har lov å si han føler du overkjører ham litt. Det er forøvrog vel så privat å oppgi at man er singel på fb. Så akkurat den boten kunne han godt fjernet i respekt for deg som kjæreste… Anonymkode: 082d6...9d8 Han har masse innlegg med seg og eksen.. som er oppe enda. Det reagerer jeg veldig på. Virker som jeg er bra nok bak lukkede dører, men ikke ellers liksom 🤷♀️ ts Anonymkode: 19319...841
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #10 Skrevet 13. juli 2022 Diskusjon69 skrev (11 timer siden): Forundrer meg ikke om han snakker med andre jenter via FB og vil holde seg singel der. Men det blir opp til deg å finne ut av. Ingen som mener de virkelig elsker noen hadde blitt sint for det, her er det noe som skurrer. Jeg sa til han at det var en kjærlighets erklæring fra meg at jeg ville dele med alle at jeg var sammen med han. han virket ikke så giret. Han trengte mer tid mente han.. Ts Anonymkode: 19319...841
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå