Gå til innhold

Sovnet, hørte aldri fra han igjen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, har noen opplevd å bli dumpa hvis man sovner under hyrdestunden? Tror jeg nettopp opplevde det. Alt var perfekt rett før, men dagen etter så ble han kald og hørte aldri fra han igjen😕 Vi datet i 2 måneder 

Vil gjerne kun vite om andre har opplevd lignene. 

Anonymkode: ec15e...6da

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke den første og heller ikke den siste.

Anonymkode: dab7b...84d

AnonymBruker
Skrevet

Han fikk det han var ute etter, derfor forsvant han. 

Anonymkode: fd0fa...6f1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hei, har noen opplevd å bli dumpa hvis man sovner under hyrdestunden? Tror jeg nettopp opplevde det. Alt var perfekt rett før, men dagen etter så ble han kald og hørte aldri fra han igjen😕 Vi datet i 2 måneder 

Vil gjerne kun vite om andre har opplevd lignene. 

Sovnet under hyrdestunden? Altså at du sovnet mens du hadde sex med ham? Ikke rart at han følte seg dritt og stakk i så fall 🙈

Anonymkode: 7f189...4c5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er det ingen som har opplevd det?😶

AnonymBruker
Skrevet

Aldri opplevd hverken fra meg selv eller dem jeg har vært med

Anonymkode: 9ac26...bd8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er det ingen som har opplevd det?😶

Har vel skjedd i kombinasjon med alkohol og alt for lite søvn.

Anonymkode: f591e...dd7

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri sovnet mens jeg har hatt sex nei. Og hadde nok seriøst vurdert å dumpe fyren om han gjorde det også. Ærlig talt!😅 Om han syns sexen var så kjedelig så er det virkelig ikke håp...

Anonymkode: 0a8a5...b1e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sovnet 2 ganger med to forskjellige. Var ikke noe personlig mot dem,  men var så trøtt. Var ung og hadde vært våken  lenge og drukket mye de gangene. Jeg syns det var litt komisk da.

Anonymkode: e40bd...26f

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har sovner flere ganger, er dere ikke redd for å bli voldtatt? Dumt å stole 100% på at guttene respekterer og klarer å stoppe, hvis de også er så fulle... ja  man bør kunne stole på det, men alle vet at ting kan skje. Galskap!

Anonymkode: 0a8a5...b1e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det en gang da jeg var yngre. Hadde drukket mye og var trøtt. Jeg husker bare at vi var i gang, men ikke penetrering eller noe. Så hadde jeg visst klart å sovne for våknet litt senere på natten og da lå han og sov ved siden av meg.

Jeg bare stakk derfra for det var litt flaut og hadde ikke så lyst til å snakke med han heller.

Kanskje ikke helt det samme for jeg hadde ikke datet han eller noe, men kan tenke meg at det kan tas ille opp om den andre sovnet. Jeg ville nok ikke ha dumpet noen jeg likte for man bør kunne ha forståelse for at det ikke er personlig ment og at personen bare var ekstremt trøtt.

Anonymkode: 5994e...45d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...