Gå til innhold

Dama mener jeg bør barbere rumpehårene mine.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Påstår hårene i rumpa gjør at jeg får danglebær. Er ikke det litt urimelig å kreve at en mann skal barbere rumpehårene?

Anonymkode: debe6...914

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jo, det er urimelig. Men husk, hygiene er viktig..... Å kreve god hygiene er ikke urimelig! 

Anonymkode: 0bab4...a9c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det vært mannen som sa dette til dama så hadde hele kvinneguiden stått i hylekor

Anonymkode: 44364...492

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er grunnen til at mannerumper egentlig er ganske usexy. Alt det håret. Menn kunne giddet å gjort noe med seg selv de også, med tanke på alt damer må drive å gjøre.

Anonymkode: 26a05...332

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er grunnen til at mannerumper egentlig er ganske usexy. Alt det håret. Menn kunne giddet å gjort noe med seg selv de også, med tanke på alt damer må drive å gjøre.

Det er langt fra alle damer som friserer seg slik en skulle ønske, har sett mye rart når tøyet faller av.

• Nyttig 1
Skrevet

Om det er realiteten at du får det, så bør du i allefall ha bedre hygiene. Ellers bør d vel være opp til enhver hvor og hvor mye de ønsker å barbere seg. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Synes hårete mannerumper er sexy😁😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dama har foreslått dette så mistenker jeg at hun er bekymret for hygienen din… Det er noe å meditere over.

Anonymkode: dca31...143

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Synes det er sexy at mannen har hår på rumpa.

Anonymkode: e5611...882

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Her er det snakk om i rumpa, altså rundt anus. Regner med danglebærene ikke henger fra korsryggen til TS.

Jeg tror dama di mener du har dårlig hygiene. Hvor ofte vasker du deg? Bruker du såpe? Rennende vann? Hva gjør du etter at du har bæsja? Har du ofte bremsespor i underbuksene? Hvor ofte bytter du undikker? Lukter det når du sitter på huk? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Blåjojo skrev (17 minutter siden):

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Synes dere at aper er sexy og?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes dere at aper er sexy og?

Ser du ikke forskjell på en hårete mannerumpe og en ape??😳😱

AnonymBruker
Skrevet

Danglebær som i hemorroider? De kommer ikke av hårvekst....

For øvrig må du da kunne bestemme dette selv! Hun har faktisk ingenting med å bestemme hva du skal gjøre med din egen kropp. Husk at å barbere rundt anus IKKE er behagelig når det gror ut igjen. 

Jeg er dame, og fjerner alt på meg selv, men det er fordi JEG liker det sånn. Hadde en mann bedt meg gro full busk, hadde han fått et klart nei. Akkurat som at jeg aldri ville bedt ham barbere bort noe for min skyld. 

Anonymkode: ce38e...478

• Liker 1
Skrevet

Hjelper jo ikke og barbere seg om man ikke tørker seg skikkelig og sånn. Da er man like langt. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker sånt pulver for å fjerne rumpehåret

Anonymkode: 91472...975

AnonymBruker
Skrevet

Helt fair å ikke ville barbere. Men da må du begynne å vaske deg bedre. Danglebær er nasty.

Anonymkode: d78eb...b38

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

dette

Anonymkode: 51aa5...eef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Æsj🤢🤢det er bare så ekkelt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

dette 👏

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Blåjojo skrev (7 timer siden):

Nasty🤮🤮

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...