AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #1 Del Skrevet 12. juli 2022 Synes det her er skikkelig vanskelig. Det er mat og godis og måltider støtt, jeg sliter med å begrense meg. Kan ikke alltid styre hva eller når vi spiser når vi er hjemme hos slekt. Huff, har sikkert lagt på meg igjen allerede Anonymkode: 23ff5...e64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #2 Del Skrevet 12. juli 2022 Det er jo slik du må takle, skal du klare holde evt ny vekt. Tenk at du trener på begrensningen. Slanking er ett prosjekt så lenge du lever. Anonymkode: 46016...f08 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #3 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er jo slik du må takle, skal du klare holde evt ny vekt. Tenk at du trener på begrensningen. Slanking er ett prosjekt så lenge du lever. Anonymkode: 46016...f08 Ja... Det er lett når jeg er hjemme hos meg selv, kan nøye planlegge hva jeg skal spise og når. Men å si nei takk til dessert på kvelden fordi jeg egentlig aldri spiser etter 19, det sliter jeg med. Anonymkode: 23ff5...e64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #4 Del Skrevet 12. juli 2022 Drikk mer vann. Anonymkode: 3dbdf...d26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #5 Del Skrevet 12. juli 2022 Selvfølgelig er det vanskelig, men du er jo ikke en 3 åring som ikke forstår konsekvenser av å hive innpå med godteri og annet snacks. Fokuser på behovsutsettelse. Ved å motstå godsakene nå, så oppnår du noe viktigere på lang sikt. Anonymkode: 7580a...caf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #6 Del Skrevet 12. juli 2022 Dropp frokost, gå en kveldstur, drikk et stort glass vann før måltid, bruk mindre tallerkener, ta halve porsjoner, dropp stivelse etc. Du finner din måte å løse det på. En og annen dag går selvsagt fint, da kan du feks vurdere 5:2 metoden. Anonymkode: d17c7...f61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #7 Del Skrevet 12. juli 2022 Skjønner fristelsen, det kan være tungt. Men forsøk å drikk ett stort glass vann før hvert måltid, unngå å spise utenfor måltidene, og om mulig fyll på med salat, grønt osv., vær aktiv; gå/sykle en tur, lån med hund, ha vannkrig med barn(gjorde jeg og mannen og vi fikk kjørt oss for å si det sånn), dra å bade, etc. Anonymkode: 7888e...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #8 Del Skrevet 13. juli 2022 Jeg er slank, men syns også det er vanskelig å ikke spise snacks/dessert/en øl på kvelden med de andre. Løser det ved å droppe frokost og mellommåltider, og trener litt ekstra for å få rom til litt mer på kvelden. Anonymkode: d95e5...a06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 13. juli 2022 #9 Del Skrevet 13. juli 2022 Helt enig i at det er vanskelig på ferie og når man er med andre. Ta en øl med de andre, når det kommer til snacks, ta en neve potetgull og la det være med det. Ta litt dessert, ikke full porsjon. Det har ikke noe å si om du spiser kl 19 eller 20. Du legger ikke mer på deg av å spise senere. Når det er sagt synes jeg det er noen dager som er lettere en andre å gjennomføre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #10 Del Skrevet 13. juli 2022 Jepp. Jeg gruer meg til hyttetur med storfamilien. Nå er jeg ferdig med å gå ned i vekt, men det blir nok fort noe snacks hver kveld. Kan nok fint spise bare litt, og ikke hver dag - for min del - men da får jeg fort kommentarer. Ferie har sine utfordringer. Mitt forslag: Prøv å se for deg på forhånd hvilke situasjoner som kan oppstå, skriv ned forslag til hvordan du kan takle det - OG hvordan du skal tenke/reagere når du ikke klarer å følge egen plan. Vær forberedt! Anonymkode: 11596...872 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #11 Del Skrevet 14. juli 2022 Skjønner at det er vanskelig når du er på besøk hos andre og alt dreier seg om mat, men hvis du bestemmer deg på forhånd kommer det til å gå bra. Jeg var nettopp to uker i Italia. Gruet meg litt på forhånd mtp maten, men siden jeg hadde bestemt meg tok jeg ganske kloke valg. Tror jeg spiste is to ganger der, ellers klarte jeg å begrense inntaket på måltidene og holde meg unna snacks. Anonymkode: d306d...e5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #12 Del Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 12.7.2022 den 23.15): Synes det her er skikkelig vanskelig. Det er mat og godis og måltider støtt, jeg sliter med å begrense meg. Kan ikke alltid styre hva eller når vi spiser når vi er hjemme hos slekt. Huff, har sikkert lagt på meg igjen allerede Anonymkode: 23ff5...e64 Sant. Ikke rart nordmenn er feite. Det koses og fråtses. Anonymkode: 286b5...73f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå