Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. oktober 2002 #1 Del Skrevet 19. oktober 2002 Jeg sendte inn ett sprøsmål til Jamie om Balsamico eddik og jammen fikk jeg ikke svar også. Lucky me :-) Jeg har sakset svaret inn hit men ta gjerne en titt på hans hjemmeside www.jamieoliver.co.uk Svaret han gav til meg finner du på Reciepes & Essentials og videre til Tips & Hints. Name:Milla Constance from Norway Question: - Hi there Jamie. I need a really really good Balsamic Vinegar for dressings and such. Do you have any good brands to recommend to me? We have a fantastic store here in Oslo that imports anything you can imagine in oils and vinegars but what to choose? They have over 80 different Balsamic Vinegars. Grateful for all your help Dear. Lots of love Milla Jamies answer: The one thing you have to remember about balsamic vinegar Milla, is that in general the older the vinegar is, the better it tastes (and also the more expensive it is unfortunately!) Try to get a bottle that's at least 10 years old and as soon as you pour it out the bottle, you'll see how thick and sticky it is compared to the younger stuff and how rich and sweet it tastes. Be brave, splash out, it's worth it! J x Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 19. oktober 2002 #2 Del Skrevet 19. oktober 2002 Næmmen, visste du ikke dette fra før da, Milla? Jeg har smakt balsamicoeddik til mangfoldige tusen kroner flasken. Da er det nesten snakk om snop :D Men så har jeg litt bransjekontakter da. Det er enorm forskjell på ung og billig balsamico og lagret og dyr, kan nesten ikke sammenlignes. Dette er jo en vitenskap på samme måte som vin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2002 #3 Del Skrevet 20. oktober 2002 Milla er du snill å gir meg navnet på den butikke du referer til? Hilsen ikke innlogget fruenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå