AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #1 Skrevet 12. juli 2022 Dei fleste onanierer regelmessig så de får "lette på trykket" uavhengi av om de bor saman med partneren. Velger du å onaniere regelmessig saman med saman din partner eller onanierer du oftest diskre utan at partneren er kjent med det ? Hva ligg til grunn for at du evntl. velger å onanierer diskre ? Anonymkode: fdc73...871
Påkrevd Skrevet 12. juli 2022 #2 Skrevet 12. juli 2022 Onanerer stort sett bare når jeg er alene. Med partner tilstede er det å foretrekke. Om den ene ikke har så lyst akkurat der og da, vanker det gjerne en hjelpende hånd eller munn til den andre uansett, sånn bare for å lette på trykket. Men å ligge i senga og runke mens hun ved siden av meg ligger og leser en bok? Neh, da hadde jeg følt meg litt…vet ikke helt hvilket ord som passer best. Patetisk, i mangel av noe annet?
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #3 Skrevet 12. juli 2022 Onanierer regelmessig , nen bare diskre ! Anonymkode: fdc73...871
Snok1 Skrevet 13. juli 2022 #5 Skrevet 13. juli 2022 Begge deler ut fra hvorvidt vi er sammen eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #6 Skrevet 13. juli 2022 Begge, men samtidig om han er der så vil jeg si at det nok 50% av tiden leder til noen form for sex hvis jeg onanerer og han er tilstede. Jeg bruker ofte orgasme på kvelden for å hjelpe meg å sove, så jeg har en magic wand som jeg bruker mens han ligger å gjør diverse på siden av meg, fra å se på tv til å sove. Eller iblant bare holder rundt meg, kanskje suger litt på brystene mine og kommer med fine ord og oppmuntringer. Noe som hjalp veldig da før han skjemtes jeg mye rundt min egen seksualiet. Det er også utrolig deilig etter en slik kveld hvor han stopper seg selv fra å gå videre selv om han er utrolig kåt etter å ha sett og hørt meg komme. Når vi da ligger å koser hele natten er det utrolig deilig å vokne enten av at han har begynt å ha sex, eller la han vokne med at jeg har enten fått han til siden eller på rygg og går ned på eller rir han. Anonymkode: bb20b...48f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå