Gå til innhold

Hvorfor har pene kvinner alltid så pene venninner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Velger damer venner etter utseende eller er det bare tilfeldig?

Anonymkode: 7ad7c...287

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg rangerer alle potensielle veninner på en utseendeskala fra 1-10, og aksepterer kun forespørsler fra og med trinn 8. Minimumskrav er velutviklede lepper og hofteparti, store øyne, godt definert midje, en viss tykkelse på håret og selvsagt ingen rynker eller andre defekter i huden.

Anonymkode: 7d6d7...dd9

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg rangerer alle potensielle veninner på en utseendeskala fra 1-10, og aksepterer kun forespørsler fra og med trinn 8. Minimumskrav er velutviklede lepper og hofteparti, store øyne, godt definert midje, en viss tykkelse på håret og selvsagt ingen rynker eller andre defekter i huden.

Anonymkode: 7d6d7...dd9

Du høres ut som en mann, i formuleringene dine 👍🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke, men vi påvirkes ofte av miljø og omgivelser da. Så om vi er venn med noen vi liker og ser opp til (tipper de fleste liker vennene sine), så kan det kanskje hende de påvirker hverandre? Aner ikke.. 

Anonymkode: 07c50...a45

AnonymBruker
Skrevet

Ja, sånn er det. Vi stygge kvinner er så misunnelige, det er ikke noe trivelig.

Anonymkode: a1abd...b32

AnonymBruker
Skrevet

Samme interesse. Sminke, klær, mote, trening. Tar du vekk alt dette og blander dem md andre, vil du nok ikke kunne plukke ut de pene venninner

Anonymkode: 8a0c2...c8e

AnonymBruker
Skrevet

Holdt meg med en grunnkrets av venninner siden vi var 6- 8 år. Kunne ikke vite hvor pene de skulle bli da, og utseende var ikke fokus. Vi har likevel vært noenlunde samme angående attraktivitet. Ganske tilfeldig, men ene som ikke ble noe attraktiv trakk seg etterhvert ut av kretsen. Jeg tror det kanskje var sårt å være vedhenget som aldri fikk oppmerksomhet. 

Anonymkode: 18cad...c8f

AnonymBruker
Skrevet

Fordi man gjerne er penere om man trener, spiser sunt og tar vare på seg selv, og like barn leker best...?

Evt, om man synes barbie-looken er tingen, så er man kanskje venninner fordi man er veldig opptatt av sminke, hårfarging/juksehår, botox og fillers og silikon, har mote som felles interesse etc.

Anonymkode: aeff2...6f5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Velger damer venner etter utseende eller er det bare tilfeldig?

Anonymkode: 7ad7c...287

You attract What you Are 

Anonymkode: d32b6...976

Skrevet

Faktisk, alle venninnene mine er faktisk på normal i utseende. Normal prisa klær, noen pluss meg er litt stor av ulike årsaker, drikker lite. Ikke bleika hår og masse sminke. 

Og jaggu godt er det at vi alle er naturlig ☺️❤️

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg aldri har hatt skikkelig pene venninner.... Jeg har alltid hvert den peneste... I følge alle gutter da..  Merket det hver gang noen plystrer eller noe sånt så er det alltid meg de ser på.. Og alltid meg de har prøvd seg på osv..  (æsj dette hørtes kvalmt ut og skrive egentlig) derfor skriver jeg som anonym 😅

Anonymkode: 43f48...14e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror jeg aldri har hatt skikkelig pene venninner.... Jeg har alltid hvert den peneste... I følge alle gutter da..  Merket det hver gang noen plystrer eller noe sånt så er det alltid meg de ser på.. Og alltid meg de har prøvd seg på osv..  (æsj dette hørtes kvalmt ut og skrive egentlig) derfor skriver jeg som anonym 😅

Anonymkode: 43f48...14e

Du kan ikke være gamle jenta 😂 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Samme interesse. Sminke, klær, mote, trening. Tar du vekk alt dette og blander dem md andre, vil du nok ikke kunne plukke ut de pene venninner

Anonymkode: 8a0c2...c8e

Stemmer ikke alltid. Mine venninner er modellpene, men de er veldig naturlig, lite sminke. Klart de er flinke å kle seg pent og ordne seg, men ikke sånn at det lyser at de er opptatt av det. Jeg får ofte høre at jeg er vakker, men har noen kilo for mye og ser ikke ut som en modell i kroppen, slik venninnene mine gjør.. jeg hadde vært glad i vennene mine uansett utseende, men vi ble nok kanskje kjent fordi vi tiltrakk hverandre (?). Hvem vet. Jeg hadde i alle fall aldri hatt de som venner om det ikke var for personligheten deres 🥰

Anonymkode: 41998...0af

AnonymBruker
Skrevet

De er overfladiske og opptatt av fasade. Slike mennesker finner hverandre.

Anonymkode: dfd41...ed4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...