Gå til innhold

Kan ein kvinne føle seg "skitten" av sex utan følelser.?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Svigerinnen på 60 + valgte å skille seg 2014, og hevdet hun aldri mer skulle innlede eit forhold til en mann mer.  Etter en tid forelsket hun seg i en felles bekjent   yngre mann, men han   hevdet at forelskelsen ikkje var  igjennsidig.  Eg fortalde dette til svigerinnen, men hun  festet tydelegvis ikkje sin lit til dette, og fortsette å sende  meldinger, gaver m.m.  Fyren (sett med mine øyne) var i hverken spesielt pen eller intilligent, men noe var det ved han ettersom han har hatt eit  "godt drag på kvinnfolka". Under en  fellesreise saman registerte eg  Han og Svigerinnen hadde funnet tonen saman,og  en tid etter hjemkomst  ærkjente han å hatt sex under reisen med svigerinnen.  Ettersom hun var stormforelsket i denne mannen  så var hun nok  ikkje vanskeleg å be om få ha sex med henne,og hun følte nok kanskje dette kunne vera innledning til noe mer.  Han erkjente en tid etter hjemkomst at han hadde hatt sex med dama, men bekjentskapet har opphørt etter denne turen  

Poenget :  Det pussige er at svigerinnen har vendt meg det andre kinnet til etter denne reisen sjølv om eg ikkje har hatt noen innflytelse på hennes forelskelse.  Undres på  om kvinner  kan  føle seg  "skitten" og  forsøker å unngå når de ha  hatt sex med noen utan igjennsidige følelser. ?   

Anonymkode: 27f24...453

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...