AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #1 Skrevet 12. juli 2022 Svigerinnen på 60 + valgte å skille seg 2014, og hevdet hun aldri mer skulle innlede eit forhold til en mann mer. Etter en tid forelsket hun seg i en felles bekjent yngre mann, men han hevdet at forelskelsen ikkje var igjennsidig. Eg fortalde dette til svigerinnen, men hun festet tydelegvis ikkje sin lit til dette, og fortsette å sende meldinger, gaver m.m. Fyren (sett med mine øyne) var i hverken spesielt pen eller intilligent, men noe var det ved han ettersom han har hatt eit "godt drag på kvinnfolka". Under en fellesreise saman registerte eg Han og Svigerinnen hadde funnet tonen saman,og en tid etter hjemkomst ærkjente han å hatt sex under reisen med svigerinnen. Ettersom hun var stormforelsket i denne mannen så var hun nok ikkje vanskeleg å be om få ha sex med henne,og hun følte nok kanskje dette kunne vera innledning til noe mer. Han erkjente en tid etter hjemkomst at han hadde hatt sex med dama, men bekjentskapet har opphørt etter denne turen Poenget : Det pussige er at svigerinnen har vendt meg det andre kinnet til etter denne reisen sjølv om eg ikkje har hatt noen innflytelse på hennes forelskelse. Undres på om kvinner kan føle seg "skitten" og forsøker å unngå når de ha hatt sex med noen utan igjennsidige følelser. ? Anonymkode: 27f24...453
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå