AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #1 Skrevet 12. juli 2022 En arbeidskollega fortalte at han på 90-tallet på en reise i Tyskland besøkte en gloryhole-sjappe hvor han la pengene på bordet for hull nr 1. Gikk inn i et rom hvor det stakk tre kvinnerumper ut av hull i veggen hvor han kunne velge å knulle en av de. Kunne dere prøvd gloryhole? Ikke se hvem du har sex med. Anonymkode: 738bc...3c6
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #2 Skrevet 12. juli 2022 Jeg har fantasert om å være på kvinnens side i de videoene jeg har sett 🙊 Anonymkode: cb035...979 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #3 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): En arbeidskollega fortalte at han på 90-tallet på en reise i Tyskland besøkte en gloryhole-sjappe hvor han la pengene på bordet for hull nr 1. Gikk inn i et rom hvor det stakk tre kvinnerumper ut av hull i veggen hvor han kunne velge å knulle en av de. Kunne dere prøvd gloryhole? Ikke se hvem du har sex med. Anonymkode: 738bc...3c6 Trodde islam hadde elendig kvinnesyn. Anonymkode: 6ffc1...d32 1
Påkrevd Skrevet 12. juli 2022 #4 Skrevet 12. juli 2022 Ja, på swingersklubb (oralt, ikke underliv som stikker it av et hull, som det ble beskrevet over her). Det var kikkehull i øyehøyde, så man kunne se ned på den/de som satt på andre siden. Så…egentlig bare en blowjob med en irriterende vegg som var i veien. Man kan jo velge å ikke se i det kikkehullet, men man gjør jo det allikevel når man kan😅 Men poenget blir liksom borte da🤷🏻♂️
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #5 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har fantasert om å være på kvinnens side i de videoene jeg har sett 🙊 Anonymkode: cb035...979 Jeg også 🤭 Anonymkode: 0ed03...49a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå