AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #1 Skrevet 12. juli 2022 At du ser på han og føler noe? Enten det er ømme følelser, seksuelt begjær. Er det noen ganger i måneden? Trenger du å gjøre noe hyggelig med han først? Anonymkode: 9224c...8db
elinoooor Skrevet 12. juli 2022 #2 Skrevet 12. juli 2022 Jeg vet egt ikke, er bare alt ved han jeg er forelsket i. Personligheten hans spesielt og utseende er bare bonus! Spesielt da vi fikk sønnen vår, hvor flink pappa han er til sønnen❤️ At han er såpass ung og har ofret alt av ungdomstid for å være pappa. Vi ble foreldre når vi var 17 og 18 år. 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #3 Skrevet 12. juli 2022 Det skjer oftest flere ganger daglig. For eksempel at han har ordnet noe praktisk for meg uten at jeg hadde sagt noe om det eller bedt han om det, men bare fordi han så et behov jeg hadde. Eller småting som at han fjaser med smårollingen eller hunden vår. I dårligere perioder er det kanskje ikke like ofte, men minst ukentlig i alle fall. Anonymkode: 88aec...992
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #7 Skrevet 13. juli 2022 Ikke så ofte lengre. Men ser mange andre pene menn ute, på trening feks. Men er nå glad i fyren da! Anonymkode: 67494...029 1
Trolltunge Skrevet 13. juli 2022 #9 Skrevet 13. juli 2022 Hver dag når han er i godt humør. Det er han stort sett heldigvis. Gjør det når han er nede fordi han har det tøft også, men bare gretten fører ikke til mye ømme blikk og følelser. Iallefall ikke til begjær. Det synes jeg er direkte avtennende.
pingeling Skrevet 13. juli 2022 #11 Skrevet 13. juli 2022 Det er vel mer eller mindre daglig. Senest i morges når han stod opp. Enda han ikke oser av overskudd siden han er syk. Men han har fått en fin sommerbrun farge så kroppen hans ser enda bedre enn ut en vanlig 😀 lurer ofte på hvordan jeg kunne være så heldig å hanke inn en som han! 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #12 Skrevet 13. juli 2022 Ikke på mange år Anonymkode: ae9b3...fa3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #13 Skrevet 13. juli 2022 Hvor ofte? Hele tida, stort sett. Han er deilig! I går lagde han pizza til oss mens jeg sto i dusjen, så kom han inn og så varmt på meg mens han ba meg være naken. Som Trolltunge sier, det er ikke akkurat sexy når noen er sur. Men det er faktisk litt sexy når han selv skjønner at han er sur/sliten, og feks sier, jeg må sove mer og jobbe mindre. Og gjør det! Det kan også være sexy om han prater om ting vs bare holde det inni seg. Anonymkode: 73e02...776
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #14 Skrevet 13. juli 2022 Min hjelper meg ikke i huset, men det er greit. Han har en jobb som han gjør at han må være tilgjengelig 14 timer om dagen. Fysisk krevende. Han er svært kjekk, og sjarmerende. Musklene er bare bonus. Blir så tent av å se på han etter dusj eller når han skal skifte klær. Anonymkode: 6ff27...404
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #15 Skrevet 13. juli 2022 Alle dere som nevner det fortsatt er der. Er det sant? 100% sant? Virker ikke veldig troverdig. Selv etter 10 år går dere aldri "lei"? Selv ikke i perioder? hmm.. mhm.. sikkert Anonymkode: 67494...029 1 1
flusa Skrevet 13. juli 2022 #16 Skrevet 13. juli 2022 Nesten hver gang jeg ser på han❤️ Ofte når jeg tenker på han også.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #17 Skrevet 13. juli 2022 Ofte, men vet ikke om jeg vil si hver dag. Men i hvert fall flere ganger i uka. Mest varme følelser, rent begjær bare av å se på ham er det ganske sjelden jeg merker noe til. Misforstå meg rett, jeg har fortsatt lyst på mannen min og er tiltrukket seksuelt, men det er mer bundet opp at han er en god far og er snill med meg og andre rundt oss. Anonymkode: c3716...678
Queen of the North Skrevet 13. juli 2022 #18 Skrevet 13. juli 2022 Hver dag stortsett hele tiden. Blir kjempeskuffa hvis jeg ser noen på avstand som ligner på han, og så er det ikke han alikevel. Når han er gretten eller sint så er han ikke så tiltrekkende..
pingeling Skrevet 13. juli 2022 #20 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Alle dere som nevner det fortsatt er der. Er det sant? 100% sant? Virker ikke veldig troverdig. Selv etter 10 år går dere aldri "lei"? Selv ikke i perioder? hmm.. mhm.. sikkert Anonymkode: 67494...029 100% sant. Jeg kan selvsagt ha dager eller perioder jeg er superirritert på han, men som jeg spøkefullt sier det er godt du er så kjekk 😂 Vi har vært sammen i 9 år. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå