Gå til innhold

Er det greit å ta en skallet mann på hodet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker du?

Anonymkode: 1b983...a27

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min mann ville ikke blitt fornærmet. Han er ikke så hårsår på det.

-Kona til en skallet mann

Anonymkode: 36096...033

AnonymBruker
Skrevet

Hadde noen tatt meg på hodet hadde jeg blitt så sint at det hadde boblet og bruset i hele meg. 

Anonymkode: 5c82c...6fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skallet mann her - jeg blir skikkelig irritert om ukjente folk gjør det på meg på trikken etc. Så nei absolutt ikke greit uten tillatelse. Hvorfor er det egentlig så interessant å ta skallede folk på hodet? 

Anonymkode: 79b79...6dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det syns jeg. Like greit det som å ta gravide på magen. Det er jo bare hyggelig og koselig!

Anonymkode: 91957...2d1

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som bare tar på hodene til andre uten å spørre?🤣

Når jeg var liten spurte jeg pent om å få ta på hodet til en skalla mann. Litt spennende å kjenne på👨🏽‍🦲

Anonymkode: bcefc...651

• Liker 1
Skrevet

Like greit som å ta på krøllete hår, gravide mager og andres tatoveringer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke jeg skallet, men jeg liker svært dårlig at folk bare tar meg på hodet. Kan ikke se at det skulle være greit å gjøre mot en som er skallet; og de som gjør sånt likevel framstår som temmelig stupide.

Anonymkode: 631e2...4ec

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke folk holde hendene sine for seg selv? 

Anonymkode: 059a3...462

Skrevet

Nei, ikke greit. Hold hendene deres for seg selv. Hva er det med folk som på død og liv må klenge seg inn på andre,og ta på dem?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, det syns jeg. Like greit det som å ta gravide på magen. Det er jo bare hyggelig og koselig!

Anonymkode: 91957...2d1

Nei, det er ikke ålreit.  En skal eventuelt spørre om det er greit først.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde noen tatt meg på hodet hadde jeg blitt så sint at det hadde boblet og bruset i hele meg. 

Anonymkode: 5c82c...6fe

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Skallet mann her - jeg blir skikkelig irritert om ukjente folk gjør det på meg på trikken etc. Så nei absolutt ikke greit uten tillatelse. Hvorfor er det egentlig så interessant å ta skallede folk på hodet? 

Anonymkode: 79b79...6dd

Men hvis kvinnen dere elsker hadde tatt deg på hodet med hengivenhet i en kjærlig setting, hadde den berøringen av hodet vært ok da? Eller helst noe dere ikke vil uansett?

Han jeg er interessert i (ingenting har skjedd ennå) har ikke hår, så jeg lurer på hva jeg bør ligge unna med hendene om vi skulle kysse etc. Ikke ta på hodet?

Anonymkode: 9d105...738

Skrevet

Nå ser jeg ikke filmen, så jeg ser ikke hva slags situasjon det er snakk om - men det er da aldri greit å ta på andre mennesker uten lov, uavhengig av hårvekst, gradvidmage eller hva nå enn man skulle ønske å ta på...

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt greit, helst med poleringsklut og sånn turtlewax.

Anonymkode: 11420...e89

Gjest AprilRyan
Skrevet

Får ikke sett videoen, men hva er poenget med å ta fremmede på kroppen deres? Jeg hadde ikke likt om noen tok meg på hodet mitt så hvorfor skal man gjøre det med noen som er skallet?

Det hadde jeg kun gjort om det var min mann.

AnonymBruker
Skrevet
Teatrica skrev (4 timer siden):

Nå ser jeg ikke filmen, så jeg ser ikke hva slags situasjon det er snakk om - men det er da aldri greit å ta på andre mennesker uten lov, uavhengig av hårvekst, gradvidmage eller hva nå enn man skulle ønske å ta på...

En mann tok Ten Hag på hodet.

Anonymkode: 1b983...a27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...