Debra Skrevet 17. november 2005 #1 Skrevet 17. november 2005 1. guinot sin concealer... kjempe bra. den camuflerer helt og virker mot kviser samtidig. 2. clinique sin mascara high impact.. klumper ikke, gir lange og fyldige vipper. 3.ID bare essentuals foundation. helt fantastisk noen som har noe mer? concealer , foundation, mascara.. etc
Gjest Gjesta Skrevet 17. november 2005 #2 Skrevet 17. november 2005 Det er jo individuelt, men for meg: 1. Solpudderet fra Guerlain gir fresh look året rundt 2. Color Clone foundation (dekker veldig lite, gir fresh look) 3. De vannfaste mascaraene til Lancome, spesielt Flex WP 4. Øyensminkefjerneren fra Gosh. Koster ca. 40 kroner, og er like bra som min tidligere favoritt, den fra YSL. 5. Søt mandelolje fra helsekost under bodylotion tar knekken på ultratørre legger. 6. Weleda Everon leppepomade. Ingen over, ingen ved siden! Jeg har ikke testet andre siden jeg oppdaget den. 7. Vichy Lipidiose 2 bodylotion 8. For tørr hud: ansiktskrem fra Shiseido Bio-performance og Decleor Nutri-delice. 9. Også for tørr hud: rensekremene fra Clarins og Decleor 10. Selvbruner for ansiktet fra Clarins: Liquid Bronze (naturlig farge, ingen streker, tørker ikke ut, trekker raskt inn)
Debra Skrevet 17. november 2005 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2005 har skikkelig lyst på det solpudderet fra Guerilain... vært å sett på det.. men finner det ikke på strawberry.com ,vil ikke kjøpe den i butikken heller:)
Gjest Lilleulv Skrevet 17. november 2005 #4 Skrevet 17. november 2005 - Rensemelka til Avene for tørr hud. kjempegod!! - Simple øyensminkefjerner - Vichy-deodoranten - YSL faux cils mascara
Gjest Gjesta Skrevet 17. november 2005 #5 Skrevet 17. november 2005 Jeg har hatt det jeg har nå siden begynnelsen av januar, har brukt det hver dag, og det er fortsatt ikke helt tomt. Koster 300.
Rosenrød Skrevet 17. november 2005 #6 Skrevet 17. november 2005 Mac sitt solpudder Makeup store øyenskygger Dermalogica farget dagkrem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå