Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siden jeg er så mye på telefonen. Gjemmer den bort, tar den med på do, osv. Men jeg er bare KG-avhengig og det er for flaut til å fortelle😳 

Anonymkode: 8692f...a9e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Siden jeg er så mye på telefonen. Gjemmer den bort, tar den med på do, osv. Men jeg er bare KG-avhengig og det er for flaut til å fortelle😳 

Bare si det som det er, for jeg hadde det på samme måte. 

Han maste om hvem jeg skrev sånn med hele tiden og hvorfor jeg tok vekk tlf når han var i nærheten. Så tilslutt fortalte jeg om min dype hemmelighet. Han syns det var så teit at dette forumet får jeg skrive på når jeg er alene. Haha

Anonymkode: c5148...9f4

AnonymBruker
Skrevet

Hhaaha, jeg forteller mannen min stadig om ting jeg leser her inne. Han syns det er morsomt at jeg er så involvert i enkelte ting her 🤣 Kan du ikke bare si det som det er?

Anonymkode: 4306f...a80

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hhaaha, jeg forteller mannen min stadig om ting jeg leser her inne. Han syns det er morsomt at jeg er så involvert i enkelte ting her 🤣 Kan du ikke bare si det som det er?

Anonymkode: 4306f...a80

Nei, jeg sa i stedet at jeg leste på Reddit. Kg er for flaut 😛Men han trodde ikke helt på meg.

AnonymBruker
Skrevet

Hahaha  i er i samme båt. Men for å holde freden i huset og av respekt for hans følelser la jeg frem kortene.

Svarte: KG ja, haha lol. 

Anonymkode: 5a8d8...0f1

Skrevet

Jeg er mye, altfor mye, på KG og skjuler det litt for damen. Av og til forteller jeg hva jeg har lest her inne og da ler hun og sider "du vet vel at alt der inne er renspikka eventyr?" Skjuler imidlertid aldri telefonen for henne.
Så til TS; bare fortell at du leser og skriver her inne, men er litt flau for det og la telefonen være åpen og tilgjengelig slik at han slipper å mistro deg for å være utro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...