Gå til innhold

Hvordan bli mer komfortabel med skjørt og kjoler?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne gå mer med skjørt og kjoler. Problemet er at jeg får litt mye komplimenter og folk spør om jeg har pyntet meg. Hyggelig med komplimenter, men ikke hvis det blir for mye og høres overdrevet ut, da føler jeg meg ukomfortabel og det blir kleint. Flere som føler det sånn? Hvordan bli mer trygg?

Anonymkode: 3eafa...4ad

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner akkurat hva du mener😅 Har ikke så mye råd, men jeg merker at om man gjør dette over tid så blir folk vant med det og man ser ikke så pyntet ut lenger. Er jo ingen forskjell på at jeg kommer med kjole på jobb enn om kollegaen min gjør det, men kollegaen min gjør ofte det og jeg gjør ikke det:P Tenker at så lenge det er casual og ikke for mye utringning/for kort osv. til jobb, så er det bare å kjøre på:) En fin respons om noen kommenterer det; jeg fikk lyst!

Anonymkode: 101cb...0ae

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får spørsmål om du har pyntet deg fordi du vanligvis ikke går med skjørt/kjole. Gjør det oftere og vips: folk slutter å legge merke til det.

Anonymkode: 011a3...6f9

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke alle mener at man er så pyntet med kjole, bukse kan være vel så fint om ikke finere

Anonymkode: 53bd3...9d2

AnonymBruker
Skrevet

Ja har det akkurat sånn! Jeg føler meg fort veldig pyntet og når jeg også får komplimenter blir de tror mye.🙈 Tror man bare må gå oftere med kjole, når folk blir vant med å se deg slik roer de sikkert ned på oppmerksomheten.😅

Anonymkode: 9f380...50b

Skrevet

Kjøp hverdagslige kjoler, og bruk sneakers til :) 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
DundreMilfin skrev (3 minutter siden):

Kjøp hverdagslige kjoler, og bruk sneakers til :) 

Dette! Kommer an på kjolen/skjørtet og hva man har på attåt.

Anonymkode: 4a406...3dd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.7.2022 den 18.24):

Skjønner ikke alle mener at man er så pyntet med kjole, bukse kan være vel så fint om ikke finere

KJole og skjørt er mye finere enn bukser

Anonymkode: 3ad3d...204

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

KJole og skjørt er mye finere enn bukser

Anonymkode: 3ad3d...204

Jeg synes ikke det🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...