lady90 Skrevet 12. juli 2022 #1 Skrevet 12. juli 2022 (endret) Har akkursr kjøpt meg en ny koffert, en american tourister bon air koffert som visstnok skal være veldig bra (kosta 2000.-). https://bagbrokers.no/products/bon-air-dlx-utvidbar-stor-koffert-75-cm-black?variant=39674684113064¤cy=NOK&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&gclid=CjwKCAjwt7SWBhAnEiwAx8ZLavfwrujGyMRajNpY_JHddSout0_XAXXJBGQeEJlrXJvdD9C3NHAXdxoCFw4QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds. Min gamle carlton koffert fra 80-tallet er steinhard utapå (hard plast) og tåler masse, mens den nye er ganske myk i plasten. Man kan trykke inn plasten om man vil. La en tung bag oppå den ista og da ble det bulk umiddelbart. Men fikk retta den ut fra innsiden da. Tåler disse koffertene litt tyngde oppå seg tro? Eller er kvaliteten nå vs før skikkelig dårlig? Forventer jo at en koffert til et par tusen tåler litt. Jeg spør fordi vi skal reise på bilferie og det kommer til å ligge en del bagasje oppå kofferten i bilen. Endret 12. juli 2022 av lady90
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #2 Skrevet 13. juli 2022 lady90 skrev (12 timer siden): Har akkursr kjøpt meg en ny koffert, en american tourister bon air koffert som visstnok skal være veldig bra (kosta 2000.-). https://bagbrokers.no/products/bon-air-dlx-utvidbar-stor-koffert-75-cm-black?variant=39674684113064¤cy=NOK&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&gclid=CjwKCAjwt7SWBhAnEiwAx8ZLavfwrujGyMRajNpY_JHddSout0_XAXXJBGQeEJlrXJvdD9C3NHAXdxoCFw4QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds. Min gamle carlton koffert fra 80-tallet er steinhard utapå (hard plast) og tåler masse, mens den nye er ganske myk i plasten. Man kan trykke inn plasten om man vil. La en tung bag oppå den ista og da ble det bulk umiddelbart. Men fikk retta den ut fra innsiden da. Tåler disse koffertene litt tyngde oppå seg tro? Eller er kvaliteten nå vs før skikkelig dårlig? Forventer jo at en koffert til et par tusen tåler litt. Jeg spør fordi vi skal reise på bilferie og det kommer til å ligge en del bagasje oppå kofferten i bilen. Ja, ser det merket er eid av samsonite. Jeg har en myk samsonite koffert som bulker bare du ser på den, men det er visst det som gjør den solid så den ikke sprekker ved fall eller vekt slengt på seg, om du skjønner. Anonymkode: eb969...d9c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå