Gå til innhold

Fantasere over en du aldri fikk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, lurer på om det er flere som kjenner igjen det at det er svært vanskelig å glemme en person du har vært veldig betatt/tiltrukket av selv om det aldri ble noe mellom dere?  Føler det er så vanskelig å være likegyldig overfor denne personen, tenker stadig «tenk om det kunne blitt oss» . Har hørt at folk i forhold også kan fantasere slikt, er dette normalt? 

Anonymkode: 6e41b...39c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oh yes! En tidligere kollega. Han streit, jeg skeiv. Han var så deilig!

Anonymkode: 9b7a3...d2a

AnonymBruker
Skrevet

Ja drømte om han senest i går natt. 

Anonymkode: d0e7d...1c3

AnonymBruker
Skrevet

Uff han dukker opp stadig i mine drømmer også…

Skrevet (endret)

Absolutt! Det er ei jeg aldri glemmer. Som i dag, maange år senere, fremdeles er like ufattelig flott. 🤤 Tenker på henne ofte

Endret av BalledHead
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Å jaa. En jeg har på snap som bor i et annet land. Har aldri fått sjansen til å møtes (enda). Tenker på han hver dag..

Anonymkode: 75148...0a6

• Liker 1
Skrevet

Ja, har en jeg tenker på nå og da. Vi har ikke noe kontakt, og har bare møtt hverandre for å drikke kaffe én gang. Men tenker på hva som kunne skjedd om det ble oss to.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Hadde en greie for noen år siden. Matcha med hen på tinder nylig, men tror ikke det er noe håp.

Anonymkode: 0ea93...5b7

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har et lite knippe jeg bytter på å drømme om. 

Det er jo en tankefelle hvor jeg legger premissene, så det hadde aldri funka i virkeligheten. Men er jo lov å drømme 

Anonymkode: 959b7...5dd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, er to stk som jeg lurer på hvordan det hadde blitt om det faktisk ble noe mer. 

Lurer og på hvordan livet hadde vært nå, om jeg aldri ble syk og endte med brudd med eks samboer. 

Tror det er mening med alt, har en fantastisk flott kjæreste den dag i dag ☺️❤️

AnonymBruker
Skrevet

Ja tror det er helt normalt 😊 hørt om folk som har blitt kjent som barn eller tenåringer å ikke blitt sammen før de er 80. Tror man skal prøve seg litt på de man ikke glemmer bare i tilfelle kjærlighet er ekte 😊prater med han jeg er interessert i fra tid til annen uten å ha møtt han på mange år 😂 håper vist noen ikke klare å glemme meg at de sier det til meg får er akuratt det som høres perfekt ut

Anonymkode: 5f0f2...1c2

• Liker 1
Skrevet

Nei, men har ei jeg hadde en kort periode, hun studerte på min kant av landet og vi hadde en liten romanse. Hun ønsket ikke å bli værendes her og det passet ikke for meg å flytte på meg. Hun kom hit igjen på en skole reunion et år eller 2 senere, sente meg melding og spurte om jeg ville ha henne på overnatting... Noe jeg såklart takket ja til siden jeg da var singel.

Angrer veldig på at jeg ikke satset mer på henne, tror jeg hadde hatt er bedre liv nå. Søkte henne opp for en tid tilbake, så hun hadde mann og barn nå, så det toget er gått selv om jeg hadde vært singel.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her, godt å høre jeg ikke er alene om det. Opplever dere hovedsakelig fantasier seksuell fortstand eller fantaserer dere faktisk om å kunne hatt et forhold? 

AnonymBruker
Skrevet

Ja...jeg  var kjempe forelsket i en gutt på ungdomsskolen..i 3 år...han viste det ikke. Nå er jeg 38 og drømmer forsatt om han..jeg er gift og har barn...men det er noe med den store første kjærligheten 

Anonymkode: 57563...6d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I dagens samfunn blir det jo fort kalt hekt hvis man drømmer og fantaserer om noen man aldri kan få og ingen over og ingen under og ingen ved siden av når opp til denne personen som lagde sånt spor i ditt liv. 

Anonymkode: d0e7d...1c3

AnonymBruker
Skrevet

Nei, tror aldri jeg har opplevd det. Sliter mer med å gi slipp på ekser.

Anonymkode: 0d6c8...6ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, tenker ofte tilbake på de som det ikke gikk med dvs de som såret meg

Anonymkode: 60288...0e7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ts her, godt å høre jeg ikke er alene om det. Opplever dere hovedsakelig fantasier seksuell fortstand eller fantaserer dere faktisk om å kunne hatt et forhold? 

For meg er det seksuelt. Vi pleide blant annet å trene sammen, dusje og ta badstue. Flere ganger i uken sammen. Men så fikk han seg ny jobb og flyttet på seg, dessverre. Tenker tilbake på de stundene some gode ja.

Og at han rævkjørte meg som bare av det ;) 🙈

Anonymkode: 9b7a3...d2a

AnonymBruker
Skrevet
BalledHead skrev (16 timer siden):

Absolutt! Det er ei jeg aldri glemmer. Som i dag, maange år senere, fremdeles er like ufattelig flott. 🤤 Tenker på henne ofte

sivilstatusen hennes i dag? 

Anonymkode: f1c8f...d2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...