Gå til innhold

Velger dere alltid rene klær etter dusj?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som dusjer hverdag(utenom hår) tar dere på rent tøy hver gang? Eller tar dere på klær som har vært brukt et par ganger? Tar dere på de samme klærne igjen som dere tok av før dere begynte å dusje?

Hvordan er det det skal være? Jeg våkner på morgenen, tar på meg klær og leverer i bhg. Når jeg kommer tilbake så dusjer jeg og tar på de samme klærne igjen. 

Anonymkode: 82f00...35a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dusjer hver dag, også hår, og tar på rene klær etter dusj. 

Anonymkode: 47e2c...14d

AnonymBruker
Skrevet

Rent undertøy og t-skjorte. Kan bruke on igjen bukser eller gensere. 

Anonymkode: 67881...4e6

AnonymBruker
Skrevet

Tar ALLTID på rene klær. Føler egentlig ikke at jeg har dusjet om jeg tar på brukte klær etterpå.

Anonymkode: 12bf4...582

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare undertøy.

Anonymkode: 0261f...d84

AnonymBruker
Skrevet

Nei, dusjer for å kunne ha på klærne lenger

Anonymkode: 0916f...508

• Liker 2
Skrevet

Dusjer når jeg må, det er dyrt! Og tar alltid på rent tøy etterpå. Noen ganger dusjer jeg på jobb eller treningssenter, og det et jo greit å ha rent tøy led, ellers føler jeg meg ikke ordentlig ren

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker gjerne en topp to-tre ganger før den går til vask. Dusjer jeg, bytter jeg sokker og truse, men kan ta på meg en bukse som er brukt før og en t-skjorte som også er brukt en dag før. Men jeg LIKER best å ta på noe helt nyvasket fra skapet. Men føler det er litt lite miljøvennlig å hele tiden vaske så mye tøy. Lukter på tingene før jeg tar de på da, for sikkerhets skyld.

Anonymkode: f1cee...0bd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dusjer hver morgen og tar på ren truse og rene sokker eller strømpebukser. BH brukes flere ganger før vask. Jobbklærne mine brukes flere ganger før vask, også T-skjorter. Jeg sniffer under armene og hvis de ikke har flekker henges de opp på en krok jeg har til klær som hverken er rene eller skitne. Hjemmeklærne brukes også flere ganger.

Treningstøy vaskes hvis jeg har svettet, men en rolig yogaøkt eller vanlig gåtur betyr ikke at tøyet vaskes, nei. 

Jeg føler meg ren etter dusj, jeg trenger ikke helt rene klær og synes det er galskap at folk vasker alle klær etter noen timers bruk.  

Anonymkode: 48350...63b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dusker ofte hver kveld, ved behov, og tar på ren truse før jeg legger meg. 

Om morgenen tar jeg på en ny ren truse og sokker. 

Jeg må skifte truser og sokker hver dag. Føler jeg svetter så altfor mye... Derfor jeg må ta en rask dusj av kroppen før jeg legger meg. 

Siden jeg svetter mye må jeg ha på ren genser hver dag uansett. Bukse kan jeg godt bruke noen ganger, varierer litt. 

Anonymkode: ad411...391

AnonymBruker
Skrevet

Tar alltid på meg nyvasket truse, sokker og t skjorte, hvis genser og bukse er gått med kun en dag og ikke er skittent eller lukter, så bruker jeg det. Ellers rene nyvaskede klær. 

Anonymkode: 3a372...0d0

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Tar alltid ren truse og sokker, andre klær kan jeg bruke om igjen. Svetter lite, så kan fint bruke en t-skjorte eller genser i 3-4 dager.

AnonymBruker
Skrevet

Undertøy, sokker om det ikke er for varmt, t-skjorter, bluse eller skjorte tar jeg alltid rent. Skjørt, bukser, eller hva jeg enn har brukt skifter jeg ikke alltid om det ikke er klar for en vask. Men jeg pleier ikke å bruke samme bukse eller skjørt to dager på rad, men jeg legger det altså ikke til vask etter en dags bruk.

Anonymkode: 413b0...cc0

Skrevet

Alltid rene klær etter dusj. Unntaket er olabukser og ullgensere.

Skrevet

Utruleg merkelege spørsmål her for tida 😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Smascha skrev (Akkurat nå):

Utruleg merkelege spørsmål her for tida 😅

Mye på hygiene og de små ting. :fnise: 

Anonymkode: 48350...63b

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bytter sokker, t-skjorte og undertøy, mens genser og bukse kan brukes flere ganger vanligvis. Jeg bruker aldri noe under skjorter, så de vaskes også etter en gangs bruk.

Anonymkode: d4c55...2bb

Gjest Crimson123
Skrevet

Alltid rene klær etter dusj, føler meg ikke ren vist ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Bruker bukser og shorts flere dager. Resten byttes hver morgen etter dusj.

Anonymkode: 30554...338

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men det spørs helt når på døgnet dusjen er. Er den etter jobb/på kveldstid går jeg ofte rundt naken, eller i en stor t-skjorte, og så lenge ikke t-skjorten er skitten, så trenger den heller ikke å være nyvasket. 

Anonymkode: 22295...eba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...