AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #1 Skrevet 12. juli 2022 Bare tenk litt på det, når flyet ditt er innstilt.. Anonymkode: 0dea5...985
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #2 Skrevet 12. juli 2022 Tror faktisk ingen er sure på pilotene 🤔 Det er jo helt klart hvorfor de streiker. Har hørt folk klage på SAS som selskap, men aldri på pilotene... Anonymkode: 7eabe...36b 1
Amossa Skrevet 12. juli 2022 #3 Skrevet 12. juli 2022 Jeg tror folk flest har forstått at dette står på ledelsen i SAS. Kravene fra pilotene er ikke urimelige. Det er ledelsen i SAS som ikke forstår seg på skandinavisk arbeidskultur. Selvfølgelig skal de pilotene som ble permittert under pandemien tilbake i SAS med samme vilkår som før. Det er ikke greit at SAS har opprettet et eget selskap hvor de må søke om jobb i, og til dårligere betingelser. Sånn gjør vi det ikke i Skandinavia! 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #4 Skrevet 13. juli 2022 Enig her. Det er SAS som har brutt kontrakten med pilotene eller prøvd å omgå kontrakten med dem for å spare penger ved å ansette piloter som er billigere i drift. Dvs piloter med mindre annsinitet. Så håper pilotene står løpet ut. Slik skit må ikke få grobunn i norsk arbeidsliv er min mening. Anonymkode: 87c8b...910
Snedig Skrevet 13. juli 2022 #5 Skrevet 13. juli 2022 Synes helt ærlig det blir vanskelig å reise med SAS igjen senere etter alt som har kommet fram. Det er ikke et selskap jeg ønsker å støtte. Håper faktisk de går konkurs og det blir plass til et nytt stort flyselskap med skikkelige arbeidsvilkår. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå