Gå til innhold

Hvis noen sier du er pen i fylla, mener de det da?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Erfaringer? 

Anonymkode: 024c0...87e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

de vil knulle deg bare.

Anonymkode: 69845...b22

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Av erfaring, nei.

Sannheten kommer fram dagen derpå.

Anonymkode: f3a2f...74e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De har kanskje fått på seg fyllebrillene

Anonymkode: 35f20...be1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva om personen smiler og sier hei hver gang vi treffes (jobb), setter seg ved siden av deg i lunsj pausen osv.? 

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva om personen smiler og sier hei hver gang vi treffes (jobb), setter seg ved siden av deg i lunsj pausen osv.? 

TS

Herregud, har du aldri omgått mennesker?

Anonymkode: d4d33...008

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Pen i fylla?

Anonymkode: 1038a...a7a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare barn og fulle mennesker som forteller sannheten.

Anonymkode: 35c07...cef

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mannen var full/brisen, jeg var edru. Han sa flere ganger ila kvelden «du er sååå pen!». 

Jeg bare lurer på hva andre tenker. Jeg har dårlig selvbilde, så tenker fort at ingen synes jeg er pen (selv om jeg har kjæreste, og stadig får tilsvarende komplimenter…) 

TS

TS

AnonymBruker
Skrevet

Ja. 

Hallo, les det du skriver selv da, mannen har sagt det til deg hundre ganger og du merker han er litt "på" deg på jobb, i tillegg har mange andre også sagt det til deg.

Vil du bare at vi skal repetere det du sier til deg selv i hodet ditt??

Svaret er ja ja ja ja. Du er pen, ta deg sammen.

Anonymkode: 12b4e...abd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

TS

Er vel ikke uvanlig å smile og si hei til kollegaer. Heller ikke å sitte ved siden av i lunsjen heller. Kan være han synes du er pen, uten at det betyr noe. Kan være han vil noe mer. Helt umulig å vite, jeg kjenner ikke fyren. Men det er vel bare å spørre han om hva han mente? Du snakker jo tydeligvis med han på jobben.

Anonymkode: 35f20...be1

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er hypp på han, så er det vel bare å spørre når du har han på tomannshånd?

du har jo alltids kjæresten din å falle tilbake på. 

Anonymkode: 5114d...5dd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes faktisk at jeg kan være litt pen fra en god vinkel, men ingen har sagt det til meg. Hvis flere folk sa at jeg var pen, ville jeg regnet med at det stemte.

Når det ofte er folk som sier du er pen, er du sikkert det. Hvorfor lurer du på om akkurat denne ene kollegaen synes du er pen, han sier jo bare det samme som de andre? Rar problemstilling. 

Anonymkode: 54552...22b

Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Mannen var full/brisen, jeg var edru. Han sa flere ganger ila kvelden «du er sååå pen!». 

Jeg bare lurer på hva andre tenker. Jeg har dårlig selvbilde, så tenker fort at ingen synes jeg er pen (selv om jeg har kjæreste, og stadig får tilsvarende komplimenter…) 

TS

TS

Han ville knulle deg, så han kom med ting han egentlig ikke mener når han er edru.

AnonymBruker
Skrevet

I alle dager. Folk sier du er pen når du er full?

Anonymkode: 46634...efb

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han syns du ser bra ut da?

Folk har forskjellig smak.

Og man syns ofte folk blir penere når man blir kjent med de.

Anonymkode: 6f8c3...cd4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes faktisk at jeg kan være litt pen fra en god vinkel, men ingen har sagt det til meg. Hvis flere folk sa at jeg var pen, ville jeg regnet med at det stemte.

Når det ofte er folk som sier du er pen, er du sikkert det. Hvorfor lurer du på om akkurat denne ene kollegaen synes du er pen, han sier jo bare det samme som de andre? Rar problemstilling. 

Anonymkode: 54552...22b

Stort sett går ikke folk rundt å sier noen er pen med mindre det er søte små barn. 

Anonymkode: f972b...b35

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har også sagt (edru) ting som at «du er fin i dag», «du er en flott dame!». Er det normalt å si til en kollega? 

TS 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Han har også sagt (edru) ting som at «du er fin i dag», «du er en flott dame!». Er det normalt å si til en kollega? 

TS 

Du er i et forhold, sier du? Hvorfor bryr du deg da så mye om hva denne kollegaen mener?

Anonymkode: a3296...868

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...