AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #1 Skrevet 12. juli 2022 Er hjemme på mamma perm. Eldste barnet går i bhg. Bhg er et stykke unna(bruker ca 5 min med bil) Mannen kan ikke kjøre så er det alltid jeg som må levere. Mannen passer babyen og jeg forter meg med å kjøre eldste til bhg. På morgenen har jeg det så travelt at jeg bare slenger over en lang kåpe over pysjen og løper til bilen. Fordi jeg må forte meg med å komme tilbake for at mannen kan dra på jobb. Så steller meg alltid når mannen har dratt og babyen tar sin første dupp Hva syns dere om å levere i pysj?😃 Anonymkode: 1ea11...4d0
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #2 Skrevet 12. juli 2022 Jeg syns joggebukse er innafor, ikke pysj. Hvem er det uansett som faktisk sover med pysj med lange ben og armer - og attpåtil på sommeren?! Anonymkode: d2043...fdb 10 2
esk Skrevet 12. juli 2022 #3 Skrevet 12. juli 2022 Teit og sløvt. Uansett hvor travelt man har det, så har man faktisk to minutter til å kle på seg vanlige klær. 29
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #4 Skrevet 12. juli 2022 Det tar deg ikke mange sekundene å ta på en joggebukse og genser. Å gå ut i pysjen er bare sløvt, selv om man har en baby. Anonymkode: 0a3c6...d39 11 1
Flamme Skrevet 12. juli 2022 #5 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er hjemme på mamma perm. Eldste barnet går i bhg. Bhg er et stykke unna(bruker ca 5 min med bil) Mannen kan ikke kjøre så er det alltid jeg som må levere. Mannen passer babyen og jeg forter meg med å kjøre eldste til bhg. På morgenen har jeg det så travelt at jeg bare slenger over en lang kåpe over pysjen og løper til bilen. Fordi jeg må forte meg med å komme tilbake for at mannen kan dra på jobb. Så steller meg alltid når mannen har dratt og babyen tar sin første dupp Hva syns dere om å levere i pysj?😃 Anonymkode: 1ea11...4d0 Har ingen formening om hvilket klesplagg folk leverer i 🤷♀️ 5 2
ALB Skrevet 12. juli 2022 #6 Skrevet 12. juli 2022 Haha, trodde først at ungen hadde på seg pysj ved levering 😄 Pysj på mor får gå Hadde nok selv slengt på meg joggebukse 😛 8
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #7 Skrevet 12. juli 2022 Du selv ja, nei... Det hadde ikke jeg gjort, men det er vel ingen krise. Trodde du mente barnet. For det har nemlig jeg gjort Han slo seg sikkelig vrang en morgen, og da dro han i pysjen (hadde selvsagt med annet tøy). Det skjedde aldri igjen, tror han syntes det var litt flaut. Fin historie til konfirmasjonen 😅 Anonymkode: 09473...476 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #8 Skrevet 12. juli 2022 Kan du ikke stå opp to minutter før og ta på deg en sommerkjole eller jeans og T-skjorte? Kåpe over pysj høres ut som litt merkelig sommerbekledning, forresten. jeg har jobbet i to ulike barnehager og har ikke sett foreldre i pysj. Ei heller i de to barnehagene jeg har brukt til egen barn. Men for all del, det er jo ingen forbrytelse. Anonymkode: 874bd...2e7 15
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #9 Skrevet 12. juli 2022 Jeg hadde aldri levert i barnehagen i pysj. Tenker at folk lett tror man har noen problemer hvis man går ut i offentligheten i pysj og lignende. Det koster deg ikke mye å ta på en bukse liksom. Virker veldig sløvt. Anonymkode: 82cca...54e 9 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #10 Skrevet 12. juli 2022 Egentlig hadde jeg ikke brudd meg hvis jeg så deg, men samtidig: hvor lang tid tar det å ta på en kjole eller shorts og t shirt, eller joggebukser. Hadde du kommet hver dag i pysj hadde jeg nok lurt på om du hadde det bra eller om du var deprimert eller annet syk. Anonymkode: 0204d...52c 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #12 Skrevet 12. juli 2022 Aldri sett, hadde ikke brydd meg om jeg hadde sett det. Har selv gått på butikken i pysjen. Anonymkode: 56d1d...7ad
Sofakona Skrevet 12. juli 2022 #13 Skrevet 12. juli 2022 Hadde ikke brydd meg. De fleste pysjer idag ser ut som vanlige klær. Jeg har selv dratt i barnehagen med klær jeg har sovet i... vinteren er best...da kan man ta på seg lang jakke,lue og votter og ingen der håret ditt eller hva du har på deg 2
BobbySocks Skrevet 12. juli 2022 #14 Skrevet 12. juli 2022 Spørs jo hvordan pysjen ser ut. Min ser ut som en svart joggebukse. 4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #15 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er hjemme på mamma perm. Eldste barnet går i bhg. Bhg er et stykke unna(bruker ca 5 min med bil) Mannen kan ikke kjøre så er det alltid jeg som må levere. Mannen passer babyen og jeg forter meg med å kjøre eldste til bhg. På morgenen har jeg det så travelt at jeg bare slenger over en lang kåpe over pysjen og løper til bilen. Fordi jeg må forte meg med å komme tilbake for at mannen kan dra på jobb. Så steller meg alltid når mannen har dratt og babyen tar sin første dupp Hva syns dere om å levere i pysj?😃 Anonymkode: 1ea11...4d0 Trodde bare sånt skjedde på film. Anonymkode: b4b54...358 2
Sofakona Skrevet 12. juli 2022 #16 Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trodde bare sånt skjedde på film. Anonymkode: b4b54...358 Hva da..at folk lever normal liv? 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2022 #17 Skrevet 12. juli 2022 Kommer an på pysjen. Hadde en far som leverte i leopard-prikkete pysj og tøfler. Den historien ler vi godt av fremdeles 10 år senere. Han sa selv at han skulle hjem og legge seg igjen. Klokka var 10😅 Anonymkode: a9555...434 9
Gjest Kerrs Pink Skrevet 12. juli 2022 #18 Skrevet 12. juli 2022 JA!!! Jeg har vært på lokalbutikken og oppdaget at jeg hadde pysjbukser på, hahaha 😊 Herlighet, du er i perm og har det travelt på morgenen. Hvis noen bryr seg, skal de bare være glad for at du ikke sover naken 😉
Bacteria Skrevet 12. juli 2022 #19 Skrevet 12. juli 2022 Hadde kun reagert om du hadde levert i sånn typisk stripete pysjamas eller morgenkåpe. 😅 Jeg sover i t-skjorte. Når jeg står opp, tar jeg på meg sokker og joggebukse. Ordner barnet, og følger det til skolen. Hender jeg svipper innom matbutikken også 🤪 Ingen ser jo at jeg har sovet i klærne (har jakke over) SÅ går jeg hjem, spiser frokost, dusjer og ordner meg. Jobber en del senvakter.
Aryamili Skrevet 12. juli 2022 #20 Skrevet 12. juli 2022 Hva jeg syns.. Tja. Nei. Hadde nok ikke reagert så veldig på det om jeg så noen gjøre det, men hver dag? Vitner om dårlig planlegging, det tar 20 sek å ta på seg noe annet man har funnet frem dagen før. Merkelig problemstilling. Tenker kanskje man ikke har det helt bra da, er overveldet eller deprimert? Kunne selv aldri funnet på å levere i pysj regelmessig. Eller i det hele tatt. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå